Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-11-16 19:36:26 följande:
    hej jobbat massor och sen har tradera tagit lite tid med. Ledsen att jag inte hört av mig vännen. Ledig imorgon jiiiippiiiii
    Det är luuugnt! Blev bara glad att se dig
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-16 20:10:08 följande:
    Nej, de har tyvärr ingen webbutik. Det är en affär som ligger precis bredvid ingången till det kontorsstället där vi hyr. Så jag svängde inom och kollade en riktigt snabbis då jag eg var lite försenad att hämta barnen. Kan det stämma att den kostade 349
    Åh, vad snäll du är!!! Tom billigare än på Nelly då ju! Perfekt Inboxa konto så slänger jag över pengar till dig imorgon förmiddag! Vad kan frakten gå på tro?
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-16 20:30:42 följande:
    Aha, var den billigare. Men det är kanske för att det är mindre storlekar då. Ingen aning vad frakten går på....men det kan fixa i efterhand. Jag inboxar och så behöver jag din adress.
    Adress kan vara bra ja *går på små moln* Hade helt gett upp när du gav mig hoppet åter!{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-11-17 11:42:45 följande:
    skit också nu var jag sen igen ot men är det nån som vet om det går att få tag i villervallas gröna vårjacka med stjärnor i nån butik?? nån som sett den i sin lokala butik?
    B&R hade den men om de har kvar vet jag inte men ring och kolla
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-17 12:02:58 följande:
    Jag kan kika här när jag ändå är ute och shoppar på lunchen. Vilken storlek?
    Har slängt över pengarna nu Tackar igen för min del av lunchshoppingen
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-11-17 13:20:46 följande:
    Ingen fara jag gick in och kikade ändå. Men inga vårjackor alls vid Villervalla sortimentet. Sorry! 1 st klänning inhandlad i storlek 92. Skickas till 'skogen' idag. Hej! Bad timing.
    Taaaack!!
    Skogen Jaaaa nästan
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 16:32:29 följande:
    Blir lite sur på tjejerna faktiskt, dom borde klara lite mer nu när jag är sjuk tycker man, men dom rör till värre än vanligt främst Bella Ska hänga här en stund innan det är dags för middags lagning, eller så kanske jag ska överlåta det åt mannen idag..
    Bella kan ju vara värre FÖR att mamman är sjuk, de reagerar ju lite bakvänt ibland våra ungar{#lang_emotions_heart}
  • Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-11-17 16:42:07 följande:
    Sveas huvudfoting har ett stort huvud, 2 armar o 2 ben, mun, tvö ögon o hår. Men sitter man bredvid o säger vad hon skall rita så kan hon även sätta dit fötter, händer, näsa, öron. Säger man mage blir det problem eftersom armarna sticker ut ur huvudet.
    Bus ritar ööhh kladd och streck Men kullerbyttor har hon gjort sen hon var 1 eller nåt! Hon är frammåt på det fysiska, sitta ner och pyssla...näää inte för Bus, inte ännu i alla fall
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 16:48:49 följande:
    full fart på lilla goa Bus köpte tidningen på sjukhuset, va fina ni är hela familjen
    Tackar{#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15