Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Theina skrev 2009-12-03 23:25:51 följande:
    Låter jättemysigt Jag var hos annacill idag och såg att där fanns.
    Ok, då ska jag kika där. TAck för tipset!

Hur var det nu med storlekar?

BUtte- vad har Bia i sina Ida T strumpor (om han har några)?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-12-03 23:37:56 följande:
    hmm 16-20 månader tror jag han hade sist. vi använder dom inte längre..
    Ja, de har vi nu. Jag har för mig att det är något med storlekarna därefter. Att några var typ samma. Eller så blandar jag ihop med Katvigs...
  • Duntoffla
    Damien och Adrian skrev 2009-12-07 21:43:41 följande:
    Hej! Allt väl? jag har köpt massor och sålt en del på T. Gjorde testutlägg på T idag och av 10 auktioner gick 5 på köp-nu, 2 har jag bud på. tror jag ska lägga ut mer och finansiera de köp jag gjorde igår, köpte massa nya grejer på t för 1000 kr!
    Hej hej!

Här är det bara bra. Mer er då?

Aha, kul att T går så bra. Men du har väl mycket nytt att sälja va?

Jag har typ inget tyvärr. Skulle behöva så jag kan shoppa lite nytt.
  • Duntoffla
    Damien och Adrian skrev 2009-12-07 21:49:54 följande:
    ja det är ganska mkt nytt och nyskick. Jag ahr inte sålt ett plagg sen före sommaren såvitt jag minns så jag ahr väl 100 plagg som ska ut. Adrian har inte hunnit använda allt heller, när jag väl sorterade ut lagren insåg jag vilka mängder jag köpt haha! Har en bambitröja jag provade bara för att jag skulle, det blev en gång. Kunde ju sålt den helt ny istället men men.
    Har han inte hunnit använda allt? Konstigt!!

Åh, bambi som är så fin.
  • Duntoffla
    Damien och Adrian skrev 2009-12-07 21:51:29 följande:
    vi mår fint.  Är lite stressad bara, man är trött men eftersom det blivit husköp och maken jobbar över mkt just nu före jul så får man liksom glömma det där med sömn... på lördag ahr vi namngivningsfest/kalas.
    Kul med hus! Är det i samma stad som ni redan bor? Kul med namngivningskalas (men rätt skönt när det är över )

Kan tänka mig att det är lite lätt stressigt med två barn, namngivning och husköp och en arbetande make. Kommer han vara ledig något i jul i alla fall?
  • Duntoffla
    Damien och Adrian skrev 2009-12-07 21:53:28 följande:
    javisst är det underligt???? Ja bambi är fin men han är så fin i klara blå och röda färger så jag har liksom gått mkt på andra kläder, även en del "otippat". Sen köpte jag lite från Lindex o Ullared i tron att det kunde behövas, men har man molokläder från golv till tak så... har du köpt något fint på sistone då? jagar du kalendrar?
    Ja, håller med att D passar i de färgerna. Kul ibland när man väljer något otippat också.

Jag är skittråkig, shoppar inte alls mycket. Kikar lite på kalendrarna men inget som lockar direkt. Inser att N har en del kläder,särskilt tröjor. Kom ju hem med en del från salgen. Har även en del Småfolk liggandes i väntan på att han ska växa till sig. Är sugen på en lurv men har en sprillans liggande som han snart kommer att ha. Kan inte köpa en till liknande bara för att.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15