Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 23:14:10 följande:
    Tack   *överlycklig* 18 December kommer lastbilen och hämtar våra saker   Ja strax innan Västerås.. Precis vid Strömsholm   Jag kommer hit till Sthlm om vi ska salga ihop fler ggr, OM gubben nu låter mig åka igen
    Samma datum som vi flyttade in i vårt hus. Man får lite eld i baken för att ha hyfsad ordning till julafton {#lang_emotions_tomte}

Ja, du och salg verkar vara lite riskabelt. I våras var du väl dålig innan, Ida på sjukhus på kvällen och nu denna gång du. *var rädd om dig*

Du får låta någon shoppa åt dig istället
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-11-27 21:56:02 följande:
    Alltså är det inte lite konstigt sätt eleraff visar de nya molosarna?
    Men, det där var ju inget alls bra. Ok att man har en klickbar närbild men för de som aldirg köpt ex en Molo fleece då? De ser ju inte alls hur den ser ut. Dåligt
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-11-27 22:02:05 följande:
    Blev helt paff. Förväntade mig ju att när jag klickad så skulle man få se hela tröjan eller klänningen....
    Ja, eller hur?

Hmm... är lite sugen på lite av Molos nya men fasen vad dyra plaggen är. 399 kr för en tunn barntröja?
  • Duntoffla

God dagens!

Tittar in mellan städningen. Håller på att pynta lite inför 1:a advent. Sen blir det till att baka saffransskorpor om N låter mig.

Vad gör ni? SHoppar alla nyheterna? Jag vill ha men måste hålla i pengarna lite vilket kommer resultera att allt sen är slut när man ska köpa det. Fast något måste kanske Noel få i julklapp?

• Duntoffla
    stökmamma skrev 2009-11-28 11:21:41 följande:
    ååå, saffransskorpor, mmm,gott. Här har vi arit och badat och ska strax slänfa iväg 2 brudar till stallet. sen ska jag försöka fixa dom sista adventsfönstrena, puhh. har några att fixa. Här får vi oxå hålla lite i pengarna, ska ju till ullared på måndag men sen om den finns kvar blir det en hajtröja. A älskade den. (fast mamman tycker den är ALLDELES för dyr, bläää för 400pix ) goddagens
    Jag borde putsa fönstrena men jag tog bara insidan. Hoppas att mörkret döljer

Så det blir Ullared. Vi ska dit nästa söndag så vi håller också i slantarna. Är även jag sugen på hajtröja men shit vad dyrt! Funderar på om 92 fortfarande funkar. En del 92:or som han har är stora. Fast printen brukar vara ngt mindre...
  • Duntoffla
    Butte- vad fin pippitunikan är med gula kantband!

Är det någon inloggad som köpt de nya Moloprinten i tröja? Är de normala, stora eller små i storlek? Kan man pressa ner Noel i en hajtröja 92:a? Är så jäkla snål och tycker JR är skitdyra
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-11-28 22:19:44 följande:
    Vi har inte många vi iheller. Vi har satt rullgardiner istället och struntat i gardiner. Lite jobbigt att byta ut och jag tror inte ens att det finns julrullgardiner. *skönt att slippa det momentet i julfixandet*
    Ja, rullgardiner har vi också i sovrummen samt någon slags jalusivariant i ena vardagsrummet där solen ligger på rakt in.

Shoppar du något?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15