Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-11-28 22:20:33 följande:
    Hello girls! Mår ni bra? Vad har hänt de senaste dagarna? 
    Hej hej!

Allt bra här. Jag ligger lågt med shoppandet men satt nyss med en korg på Bus och Rackartyg men hejdade mig sen
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-11-28 22:24:18 följande:
    Nope inte idag. I torsdags kväll beställde jag en hajtröja och fjärilsknapptröja. That's it. Blir inte mer nu. Dyrt och jul i antågande. Själv då?
    Fjärilarna ser tokfina ut men där går min gräns för vad jag kan sätta på Noel. Puffärm klär han inte i SÄger som du, jul och dyrt. Ska dessutom till Gekås nästa helg och shoppa samt bo på hotell med julbord etc. Måste hålla igen lite tills det dyker upp ngt riktigt bra erbjudande.
    Tejja skrev 2009-11-28 22:24:44 följande:
    Hur har det gått för Liljan? 
    Ja, vad har hänt med henne? Såg bara hennes utskick från sin shop. Är hon på sjukhus?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-11-28 22:29:57 följande:
    jaså.. hon åkte in och blev inlagd pga blödningar och förminskad tapp.. och så gav dom medicin för att skynda på lillemans lungor.. och blev ordinerad sängläge
    Ok, så hon är kvar där då? Kommer de att göra kejsarsnitt något visst datum eller får hon ligga där så länge det bara går? Ingen fara för lillebror så länge hon är sängliggande`?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-11-28 22:35:28 följande:
    ja hon ör kvar. kejsarsnitt vet jag inte.. hon ska ligga så länge det går för än så länge är det ingen fara för pedro
    Skönt att han mår bra. Ja, hon också hoppas jag under omständigheterna.
    Morty skrev 2009-11-28 22:33:53 följande:
    Nä, den hade jag inte satt på Mattis. Åh mysigt/skoj med Gekås och allt annat ni ska på. Känner att jag måste hålla igen. Barnen har kläder så det räcker och blir över. Måste bara bli färdig å lägga ut på T också så man kan få in lite kosing.
    Hur stor är han? Ja, det ska bli så skönt. Vi har tagit ledigt på fredag och åker till Vann spa i Lysekil. Spa:ar och äter julbord, övernattar och åker sen (förhoppningsvis) till Varberg om vi nu får rum där, övernattar och tar sen Gekås på söndag fm. Noel ska bo hos mormor och morfar.

Ja, att lägga ut på T är aptrist men det är kul när kulorna rullar in {#lang_emotions_money_mouth}

lillronya skrev 2009-11-28 22:30:25 följande:
    JAg köpte örntröjan och det är väl samma modell. Köpte 92 till Emilio som är närmare 90 cm.
    Då kanske 92 funkar på Noel? De verkar ju lika långa ungefär.
  • Duntoffla
    Lillronya- Vad fin E är i nya tröjan!
    Tejja skrev 2009-11-28 22:40:17 följande:
    Hmmm....visst måste väl Neah ha fjärliströjan va? Men 400:- *Dyrt*
    Tyckte att jag såg att det stod "Neah" på den Fast jag håller med, svindyra...
    Funderar på hajarna till Noel men fasen vad dyrt.

Påminn mig om att du ska få ett kort av mig när ni kommer hit och bakar sen.
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-11-28 22:44:26 följande:
    Dags att sova lite här. Ha det bra tjejer!
    Sov så gott!

Borde också nanna men det verkar jobbigt att lägga sig
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-11-28 22:46:54 följande:
    Snyggast är kanske en lite längre tunika till. Men köpte inte du en liten jeanskjol på Salgen? Knapptröja+jeanskjol+leggings=

Ja, det är bara ett kort på Noel och Neah som jag framkallat (ska klistra in lite i Noels album vid tillfälle) På ert land då de höll varandra i handen
  • Duntoffla
    Smileycat skrev 2009-11-28 22:50:32 följande:
    Är det ngn som vet om OTT kommer till El Stockholmo sen?
    Det brukar ju göra det. *hoppas*

Butte
    - Vad fin Bia är! Tack för att du påminde mig om att jag har ett par ESL brallor liggandes. Kanske ska inventera växalådan snart?
  • Duntoffla
    Smileycat skrev 2009-11-28 22:52:50 följande:
    Jaa, jag hoppas VERKLIGEN de kommer hit sen Men då måste jag verkligen få ut en massa på T eller få in cash iaf..
    Jag med iofs. Har dessvärre inte så mycket jag kan/vill sälja. Hur går T nu?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15