Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 13:58:54 följande:

Den åkte ut med 24.- i porto, tror inte heller det blir 36.- Postis är runt husknuten, men vågar inte hoppas på klänning i lådan idag *sega eleraff*
    Vilka underbara färger på katvigränderna (visst är det det va?) och äntligen en liten jeansklänning på sötisen
    lillronya skrev 2009-12-04 13:21:20 följande:
    Vad konstigt...De stimmade som bara den ang mitt blodvärde. Men du brukar ju ha lågt så så lutar de väl sej tillbaka i det. Jättefel.

HÄRLIGT!
    Ja eller hur
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 14:34:02 följande:

Nu vill Bubblis pova klänglängn
    åååååååååååååååå va FIIN!!!

lillronya --- söta fröna
    riktigt tuff Humeltröja

Millitz --- fina linnen!!
  • Fantastiska Skatt

ghhaa, kan inte kopiera in ju men de svarta babybyxorna med vita stars och lila långa muddar - finns de till JR??
    Guu va fina (pinsamt ouppdaterad känner jag mig)

• Fantastiska Skatt

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-04 16:34:56 följande:

ghhaa, kan inte kopiera in ju men de svarta babybyxorna med vita stars och lila långa muddar - finns de till JR??Guu va fina (pinsamt ouppdaterad känner jag mig)
    från Molo som finns hos Mysgrodan - en liten petitess jag kanske bör tillägga
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 17:30:06 följande:

butte-- hur får du din bild att täcka upp hela inläggets bredd? Mina blir alltid med massor med plats kvar.. Å det oavsett hur liten eller stor jag sparar den som..
    men beror inte det på att hon har en liggande bild och du en stående?
  • Fantastiska Skatt

Men vaaar är alla?
    Slänger in min fråga i hopp om att ngn kommer in snart - Ni som köpt Molo lurvar från preSpring, hur är de i kvalitén?
    Kan inte sluta dreggla över den mörkblå med lime kanter men vill veta om de är ok först.

• Fantastiska Skatt

Jahapp tre förvirrade själar och inte en kotte med koll

• Fantastiska Skatt

1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 13:24:07 följande:

Fast ang din lurv så tror jag den är tjock och gosig! Smultron har ju en sån till M och hon bruka rju va kräsen
    Jag tror hennes tålamod med dessa lurviga ting är större än mitt *Skattmamman gnällspik*
    Stormis skrev 2009-12-05 13:28:36 följande:
    Vi har en som vi inte använt ännu, men den är tjock och gosig oanvänd iaf . (Rosa med lila kanter).

Åh, det kan nog bli svårt. Vad ska du göra som är så brett?
    Ja men då sa,
    Det brukar ju sprida sig som en löpeld om något inte "håller måttet"

Från det ena till det andra, någon som sett Katvigs blå/orangerandiga tröja IRL och kan säga hur färgerna är? Som på bild / Klarare/mattare ? superduperfin eller kräkful?
    Helle skrev 2009-12-05 13:30:28 följande:
    Här var det inte så fartigt just nu när jag äntligen har en stund för mig själv. 

Efter morgonens saffrans- och pepparkaksbak så är jag lite matt just nu. Skönt då när lillkillen sover och den stora och pappan har gett sig ut ett par timmar

Njuter just nu av ett glas kall julmust och en nybakad lussekatt
    Hej *host & harkel*

Åh va gott! Sambon ska iväg hela kvällen fick jag just veta så om mini är på humör ska jag försöka få till lite julbak med honom i em.
  • Fantastiska Skatt
    Kristyr skrev 2009-12-05 16:41:19 följande:
    söta kråkan skrev 2009-12-05 16:39:12 följande:
    aha.. Lite "misstänktsamt" på adressen. Tänkte att det inte kunde vara hon eftersom hon är ju den länken du skickade...Vilket lager hon måste ha som hon säljer av.....
    Ja hon verkar sälja av allt och har gjort länge / flera omgångar vilket känns lite oroväckande En av trådens favvoshoppar ....
  • Fantastiska Skatt

Eh Hej kanske man ska vara artig och säga också

Sambon drog precis iväg på jobb, Oliwer somnade i soffan och lär väl vakna lagom till jag behöver lite koncentration vid datorn *spännande kväll det kommer bli*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15