Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Helle skrev 2009-12-05 13:47:44 följande:
    Ja verkligen och jag njuter för det är inte ofta det händer

Jag har sett den på ganska nära håll och jag tycker den är som på bild - fiin. Enligt flera som jag känner så tycker de också det Klar i färgerna. Kolla med Nova76 om inte annat. Hon har den ... tror jag ...
    Ah tack!! Ska kolla in Nova kanske da

Blev lite dumsnål så här i juletid fattig som man är men en sådan måste han nästan ha! Superfin till mörka jeans (och orangea velourisar om mamman får bestämma men han ska b a r a ha jeans nu *suck*)
  • Fantastiska Skatt
    solouniko skrev 2009-12-05 17:24:31 följande:
    Hur gör man för att spärra köpare på T förresten
    Mitt tradera >> sälja >> säljverktyg >> spärra budgivare
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-05 18:01:14 följande:

Ska grodan lägga ner?
    Hoppas inte, verkar ju komma vårnytt iaf
    Men kan tänka att det skärs ner på utbud om man ser till höstens ...
    Tasha78 skrev 2009-12-05 17:59:26 följande:
    pratar ni i gåtor
    Japp man får vara lite kryptisk och inte säga för mkt ifall man har fel vettu'
  • Fantastiska Skatt
    Helle skrev 2009-12-05 18:07:33 följande:
    Oj då, så kan det gå Vi har lite samma läge här. Gustav sov väldigt sent på em för att vara honom. Jag hoppas på att man får se Robinson i fred.

Bubblan: det tar nog ett tag innan tröttheten försvinner med tanke på det du varit med om. Sen gör väl årstiden sitt till också.
    Oj, Robinson ifred?? Det var mig snälla små kottar du har
    Här får jag plågsamt se på "Dansband" ackomanjerat av Oliwer på gitarr - middagslur eller ej (igår va det Idol ackompanjerat av O på gitarr - tips på bra men någorlunda osynliga öronproppar?? Måste ju se ut som jag lyssnar & njuter iaf )

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-05 18:14:09 följande:
    Mmm.. super frustrerande Fattar inte hur jag ska orka flytten o julen just nu faktiskt.. Gubben drar till Danmark i morrn å kommer hem på Fredag.. *orimligt*
    Ni få ta in hjälp gumman - du kan inte ta ut dig!
    Måste han vara bortrest får han hyra in packgubbar istället se de sa
    Hoppas du piggar på dig snart men du ska nog vara inställd på att det tar ett bra tag innan du lir dig själv igen *krama*
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-05 18:18:29 följande:

Ja det SUGER verkligen   Eller som Ida säger... "Mamma de e fett dålit väder ida" Blött, grått, bladlöst, regnigt, geggigt och inte juligt för fem öre  Lite snö skulle behövas absolut!!
    Hahaha sötis Ida "fett dåligt väder" haha hon har väl inga tonårs storasyskon??
  • Fantastiska Skatt

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-05 18:25:55 följande:

O. på gitarr   *underbart*Nä några packgubbar blir det inte, vi har hållt på hela dan idag å jag har packat 30 kartonger själv tidigare å det är bara MASSOR kvar *blöö*Jag e så dålig på att vara "nere för räkning" verkligen det värsta jag vet  Får nästan panik i allt som bara står..Kram sötis.. Nu ska jag ta tag i tvätten
    Nja, jag börjar lessna på hans vackra skönsång och finstämda gitarr Nu har han dessutom fått för sig att han vill ha en "Lokkänloll attatalj" Rock n' Roll Gitarr = Elgitarr den vanliga e inte tillräckligt tuff längre *Milda Matilda*

Men duuu, u MÅSTE vara rädd om dig och försöka ta det lite coolers
    lillronya skrev 2009-12-05 18:33:39 följande:
    Finns det ingen som kan hjälpa dej? Du måste ju ta det lugnt...

HÖrs ganska tydligt när de har det. Här låter det oh maj gådd från 2½-åringen
    Helle skrev 2009-12-05 18:28:35 följande:
    Ja på kvällarna har vi oftast snälla barn - de sover båda innan åtta jämt, oftast innan halv åtta, men så är vi uppe före sex på mornarna också
    Ja de brukar ju vara morgonpigga då istället. Här får man släääpa upp O så han hinner till dagis - bilen går hemifrån 09.40 *Lik mor men söt ändå*
  • Fantastiska Skatt
    LitenBlomma skrev 2009-12-05 21:32:49 följande:
    Vad skulle ni ta för stl på Kik Kids jumpsuits till en tjej som är ca 90 cm lång?
    vilken? Olika modeller har varit olika stora i strl
  • Fantastiska Skatt
    Helle skrev 2009-12-07 09:06:53 följande:
    God morgon förresten

Är helt slut efter en kväll/natt på jourvc, akutröntgen och akuten. Philip ramlade igår kväll och tog sig för nyckelbenet och precis som vi befarade så är benet av. I samma veva fick mannen feber så jag åkte på både hela sjukhusvändan samt att gå upp kvart i sex när Gustav vaknade imorse. Nu är han på dagis i a f och Philip hemma. Får hoppas det går att få lite gjort ändå, men veckans planer har förändrats drastiskt
    Men fyyanna mig, stackare!!
  • Fantastiska Skatt

Töser töser töser , när man beställer hos mysgrodan, ska man betala in med en gång eller invänta en bekräftelse på att allt är ok?
    Har för mig att jag fått bekräftelse innan men nu är strl borta & automatiska mailet annorlunda tror jag ...

• Fantastiska Skatt

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-07 11:19:16 följande:

Töser töser töser , när man beställer hos mysgrodan, ska man betala in med en gång eller invänta en bekräftelse på att allt är ok?Har för mig att jag fått bekräftelse innan men nu är strl borta & automatiska mailet annorlunda tror jag ...
    ingen som vet?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15