Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Fantastiska Skatt skrev 2009-11-19 11:48:22 följande:
    ehe du är som jag, minst två koppar för att ens ta mig till jobbet där jag sätter på bryggaren det första jag gör Naaw klart han är stolt *gosis* Skönt att det funkar så bra! HiHi stora tjejen? Oliwer har aldrig varit så liten Stoor kille redan när han föddes!
    Haha, o jag brukar ladda bryggaren på kvällen så det bara är att trycka igång den det första jag gör på morgonen Nääh, nu får vi sluta prata kaffe *super sugen*

Vad vägde Oliwer?
    För mej är allt över 3 kg super stort, 2 kg känns med normalt för mej
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-19 12:02:18 följande:
    *snabb jag e da* Ja det tycker jag absolut funkar!! Behagliga färger ihop trots att det är så olika mönster, tror det blir jättebra!
    Visst gör det
    Tycker printet och ränderna är super läckra ihop, MEN...provade just bodyn på Meja och hon drunknade verkligen i den
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-19 12:31:34 följande:
    Han vägde strax över 4 kg och jag tyckte han va liiiten Jösses 2 små nätta kilon
    Ha ha, Liam vägde 4 kg när han var 3 månader
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Vad händer här?
    Jag har fortfarande bajs ont i armen, hoppas det gått över tills imorgon för jag känner mej allmänt handikappad just nu, kan ju knappt lyfta armen *suck*

Nån som har tips på nån fin julaftonsklänning i storlek 56? Har hittat massa fina men alla börjar ju från storlek 62 {#lang_emotions_undecided}

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-11-19 20:19:43 följande:
    gillar du inte den jag har då
    Måste spana
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Morning flickor.
    Här skiner solen för första gången på läääänge, härligt, tror det får bli en fixa i trädgården dag idag, tror vi behöver komma ut allihopa, speciellt Liam för han klättrar verkligen på väggarna efter 1 vecka hemma.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Kikar in igen

Har varit ute i trädgården tills nu, helt underbart väder, 11 grader och strålande sol, svårt att tänka sej att julen närmar sej

Vad pysslar ni andra med?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-11-20 15:24:25 följande:
    Håller med! Underbart väder även om det blåser ganska duktigt här på västkusten Jag njuter av att båda barnen sover och att det är tyyyyst Max har vaccinerats idag så vi avvaktar och ser hur han reagerar,om han nu gör det..
    Härligt, här är det bara lill fisan som sover, men Liam pysslar med sitt så det är ganska så lugnt och behagligt ändå
    Hoppas han klarar sej utan biverkningar, vi vaccinerade oss i tisdags, Liam klarade sej helt utan medans jag och sambon har haft super ont i arm/ben.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15