Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-11-17 20:15:03 följande:
    Jag är här :)
    Kanske skulle svara också :)
    www.isaform.se om det är dom tavlorna du menar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2009-11-17 20:20:28 följande:
    Tack, superfina ju!
    Jaaa, helt underbara :)
    Liam har en med olika fordon på och han ääälskar sin tavla. Ska önska en till Meja i doppresent.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 21:08:22 följande:
    de här har vi köpt www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=4...  ligger strax innan Västerås.. Men det strular med badrums certifikaten nu *less* Ååååå vad göööör man nu då???
    Men GRATTIS, har missat att ni köpt huset ju, o det är så läckert det där huset, gu va skojs. Mindre skojs med strulet, hoppas det löser sej.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 21:12:44 följande:
    Tack   Köpte det liggandes på stroke enheten förra veckan *man e bra knäpp* Ja det msåte lösa sig nu, annars är vi bostadslösa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 21:12:44 följande:
    Tack   Köpte det liggandes på stroke enheten förra veckan *man e bra knäpp* Ja det msåte lösa sig nu, annars är vi bostadslösa
    Ha ha, jaaaa, knäppis där

Klart det kommer lösa sej, tycker ni ska slippa krångel och tråkigheter nu.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hej
    Fyyy vilken tråkig dag, 8 plus och ösregn, o snart är det december?
    Får väl passa på att få iordning lite här hemma.

Igår var vi och vaccinerade oss, har velat som sjutton men nu känns det skönt att det är gjort, Liam var super duktig och lät dom sticka honom utan protester.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Har haft en riktig skit natt, Liam sa godnatt kl 02, vid det laget var ju sjukt övertrött och somnade inte förens runt kl 4, och kl 06 så sa Meja godmorgon Heja heja.
    Dessutom har jag bajs ont i armen efter vaccinationen, tog sprutan i tisdags, kände inte så mycket igår men idag gör det sjukt ont.
    Sååå, nu har jag gnällt av mej lite

Behöver lite hjälp, tänkte ta kort på Liam och Meja att förstora och ge bort i julklapp till släktingar, nån som har tips på fina matchande kläder?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som sett Katvigs lila/gröna leggings i storlek 56 nånstans?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-19 11:10:39 följande:
    Gud, det låter som du behöver få piggas upp!! *bjuder på kaffe och skickar ut dig i shoppingrymden* Tyvärr ingen koll på Katvig leggingsen.
    Ooooh tack...upptäckte dessutom just att vi har soppatorsk på kaffe här hemma *suck*... Shysst att du bjussar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-19 11:17:21 följande:
    Ooo no kaffebrist är inge bra!! Jag har haft två sömnlösa nätter på raken toppat med en krupp-vakar-natt så jag har laddat på bra med kaffe kan jag lova!! *Skickar över till Ängeln så hon klarar dagen* Hur är det med Lilla Meja? Växer så det knakar el? Går det bra med storebror, stolt eller avundsjuk? Så himla söt hon är och så lik Liam
    Näääh, jag fungerar lixom inte utan kaffe, speciellt såhär på morgonen, jag vaknar lixom aldrig om jag inte får mina 2-3 koppar morgon kaffe
    Orkar inte dra iväg till affären heller så jag får snällt vänta tills gubben kommer hem.

Det är bra med Meja, o ja hon växer, är ju fortfarande ganska så liten men betydligt större än när hon föddes, skulle tippa på att hon väger runt 3,2 kg nu *stooooora sejjan*
    Liam är stolt storebror men man märker ju att han testar, men får han bara uppmärksamhet så går det super bra
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Smakråd tack...har rotat i garderoberna och det enda jag hittar är detta, funkar det på en syskonbild?
    IMG_4416.JPG

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15