• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-19 18:43:53 följande:
    Hej hej! Saknar dej med! Snart lugnar dej sej för er med. Idag har jag gjort världen mest korkade grej! Skulle sticka ner en snabbis och handla till jobbet. Förardörren på bilen gick inte att låsa upp. Går runt och låser upp på passagerarsidan. Startar bilen därifrån. Fibblar med låset i förardörren. Stänger dörren och skrapar rutorna. Under tiden inser jag att bilen nu är låst, igång och nycklen sitter ju givetvis i tändningslåset....
    Haha.. Vad duktig du är!! Tur iaf att inte de små barnen satt i bilen..
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-19 19:20:29 följande:
    Det fixar de så bra själva. Det roliga är att min tös berättar öppet vem hon smsar med, medan flocks son förnekar och gömmer sej. Sååå söt.
    Skrattar.. Jag kan tänka hur mycket han skäms, syrrans kompis..Detta är inte lätt att sköta snyggt.. NI måste bara komma hit på lovet ju!!!
  • Flock
    JsN skrev 2009-12-19 19:16:22 följande:
    Vad är det för matchmaking ni ägnar er åt!
    DE är så gulliga..Min son har snott Ronyas dotters mobilnummer av sin syster.. Kan tänka han skäms inför mig, när han vet att jag o Ronya pratar och träffas..
  • Flock
    LJ2 skrev 2009-12-19 19:40:09 följande:
    *avis* jag har hunnit städa en del igår iaf.. liite kvar.. o ischoklad för några dagar sen.. o pepparkakshus snabbt igår.. men inget mer.. inte köpt en enda julklapp själv.. *en kanske bara, inte bestämt mig än* så lite panik...!! skinkan ligger i kylen, ska kokas tis eller nåt tänkte jag.. o julgran ska upp.. o ingen julduk på än!! o så bara bord som ska in på tis, o klappar o slå in, *o handlas!!* hahaha.. lugn jul??? kommer väl däcka efter kalle på jul efter allt mitt stress.. MEN.. jag ska ut på juldagen med en jobbarkompis!! DET längtar jag till!!! då lovar jag att inte va trött
    Det är du värd att gå ut på juldagen, så som du har jobbat och stått i!
  • Flock
    LJ2 skrev 2009-12-19 19:48:07 följande:
    Jo, va väl lite så jag tyckte med ja, jobbat har jag gjort, 7 dagar i veckan, o övertid varenda dag.. en ynka dag ledigt.. o så i morgon!!!! *jippie* vi har varit så duktiga på jobbet så, känner att jag behöver unna mig det.. =) har redat sagt till gubben här att han får va hemma för jag ska ut o parta lite ska köpa nåt nytt med inför det *kul* minns knappt när jag handlade till mig själv ju såå kul!!! efter jul nu kommer det bli vanliga tider, o ledigt på helgen igen *skönt* då har jag tid o va här lite mer med missar ju massor.. inte vet jag nåt om stormis bebis heller??? nån??
    Vet att det blev en liten Svante för några dagar sedan.. Inget mer tyvärr men kanske någon annan vet mer..
  • Flock
    Tasha78 skrev 2009-12-20 21:59:14 följande:
    jag åt upp mer en hälften och nu mår jag vist inte så bra
    Haha, du är rolig du! Då var receptet bra iaf.. Ska koka lite i morgon, tänkte jag..
  • Flock
    Tasha78 skrev 2009-12-20 22:06:02 följande:
    ja nu förstår jag varför man säger till barn att de bara ska ta några, jag tog en hel påse med turkisk
    Ska bli väldigt spännande att smaka dessa!
  • Flock

God morgon.. KÄnns inte som vi vaknar här idag!

Pratar ni skaloveraller idag!! DEn gröna blev jag helkär i!!
    Tror nog att vi oxå behöver byta vår 92 till större i vår. Dessa overaller är
    nog ett av de bästa köp jag har gjort!

Fy, vad det är svårt med stl hela tiden.. 98 eller 104??
    Vilken mössa ska ni använda till äppelgrön overall???

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-31 10:48:17 följande:
    Hej! Ja tänkte på dej när jag såg den. Jag är lika kär i den rosa. Usch jag får kanske köpa en till E med då? Han kanske växer ur 92an. Men INTE en grön här.
    Skönt, att vi slipper slåss om de overallerna  
    Den rosa var helt underbar men kanske inte på min godisburk...
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15