Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-10-26 21:30:51 följande:
    Lite liknande är de, men prästkragarna ger ett mycket ljusare intryck eftersom det bara är vita blommor på ganska himmelsblå bakgrund (och gröna stjälkar/blad/gräs: minns inte korrekt). Prästkragarna finare enl mig, men sponsrar ju inte Rädda barnen.
    Åhhhhh det låter mer i min smak! Fast tänk om de kunde sponsra rädda barnen med alla kläderna. Då skulle jag absolut börja köpa mer molo kläder.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 22:16:27 följande:
    Jo har läst en hel del nu och jag ska kräva en sån där röntgen så de kan se lite, men tydligen inte helt ställa diagnos utan biopsi...men biopsi är ju gärna något jag undviker, men tror läkaren att det kan vara denna sjukdom så får de väl göra det också. För något är det...det är inte mjölkallergi...hon har ätit helt mjölkfritt o ändå gör det ingen större skillnad. Hon har ju haft problem sen födseln, först sa de kolik, sen struma, sen mjölkallergi och däremellan en massa annat. Inget har ju stämt och inga mediciner hjälpt henne. Men inte en enda gång har de röntgat tarmarna eller gjort någon koloskopi! Vi kan liksom inte fortsätta så här med lavemang var 3e dag, det skadar henne både fysiskt och psykiskt!
    Hur har det gått med lekterapi?

Vi kände tillsut att allt bara blev en ond cirkel. Han blev bara räddare o räddare för allt som hade med bajs att göra. även att äta. Så bryter man den onda cirkel så kan det ju bara bli bättre.
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2009-10-26 22:20:32 följande:
    Hur har det gått med lekterapi? Vi kände tillsut att allt bara blev en ond cirkel. Han blev bara räddare o räddare för allt som hade med bajs att göra. även att äta. Så bryter man den onda cirkel så kan det ju bara bli bättre.
    Kanske skall tillägga att Anton hade dessa bekymmer från födesl till det att han var 5 år. Då äntligen vände det o han började bajsa. Nu har han varit utan blöja i snart ett år och vi ler fortfarande varje gång han bajsar på toaletten.
  • SmillaMilla

God morgon!

Blä har en köpare som inte fått sitt paket. Kjolen är skickad. Men nu begär han pengarna tillbaka. Vad skall jag göra? Riskerar ju självklart ett negativt oavsett om jag betalar tillbaka eller inte.

• SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2009-10-27 12:16:16 följande:
    hej hej gumman allt bra?
    Jo allt bra. en knasig tradera köpare bara :-d

Hur är det med dig? Salg sugen?
  • SmillaMilla

Vad kostade dino suitarna från molo i våras?

Har en som bara ligger här hemma. Blir inga pojkbebisar här på läääääänge.

Obs ingen annons.

• SmillaMilla
    JuliaochNelly skrev 2009-10-27 12:19:33 följande:
    ja det verkar var gott om dom nu  Jodå mycket just nu men snart kommer man väl in i allt med skolan. Faktiskt inte alls. Hade ett släng förra veckan men nej jag kommer inte åka. Ska du åka?
    Jobbigt.

Nä kan inte åka på salg i år. Kanske till våren.
  • SmillaMilla

Hej,
    i dag fick jag äntligen svar från annorlunda små. Jag skall skicka tillbaka Antons lurv så att de skall bedömma den. Men gör jag rätt? Den har blivit väldigt gles. Snälla vill ni titta på bilderna?

Klickisar
    DSC03390 (640x480).jpg

DSC03391 (640x480).jpg

och här tillsammans med en fleece som är tvättad en gång

DSC03392 (640x480).jpg

• SmillaMilla
    malinkaunitz skrev 2009-10-27 14:24:48 följande:
    Ja det där hade jag inte godkänt.. Skulle skickat den..
    Känns lite trist. För den är inte använd särskilt mycket.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15