Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Preggi skrev 2009-10-31 21:34:04 följande:
    Vi bytte vid ca 2,5 på P och M var 2 typ. M sov jättedåligt när vi bytte länge och var uppe och vandrade på nätterna..
    ja det är det där med vandrandet som vi är oroliga för. Svea skulle nog klart kunna vakna mitt i natten, tända lampan o börja leka, eller gå in till de andra o väcka dem. Därför testar vi redan nu med växarsängen. Lilla kusinen kommer först om tre månader.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-31 21:40:23 följande:
    Som vanligt lite OT här inne när man kikar in Maia sover till 90% hos oss nu...i omgångar har hon sovit i egen säng men varje gång hon blivit sjuk så har hon hamnat hos oss o då blir det att starta om med att vänja henne vid egen säng...måste väl ta tag i det nu igen innan lillebror kommer
    Ja men vem annars skall man fråga
  • SmillaMilla
    Preggi skrev 2009-10-31 21:41:24 följande:
    Det var jättejobbigt en tid men sen har det funkat jättebra. M gick ofta upp och lekte i smyg.. En kväll när jag skulle lägga mig gick jag för att titta till barnen som vanligt. Trodde M låg och sov men hon stor naken mitt i rummet med cowboyhatt och dansade...
    ha ha underbart, något som Svea skulle kunna göra.
  • SmillaMilla
    mortillsju skrev 2009-10-31 21:42:06 följande:
    Vad inponerande att försöka med vanlig säng redan för er lilla. Jag skulle nog aldrig orka med det. M har precis bytt från spjälsängen. Han har fyllt 4
    Vi ahr lite panik med spjälsängar i den här släkten. Ena kusinen bröt benet när hon var två år o skulle klättra ur sin spjälsäng. svea har klättrat i sin säng o ramlat. Så vi byter innan olyckan är framme.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-10-31 21:40:28 följande:
    Å vad fin!!!
    Tack. Sååå nöjd med den. Svea tyckte att det var en prinsess säng. Hon har nog inte kopplat i hop det med att det var den sängen som Anton hade innan Den var ju mer utdragen då. Nu fick han min gamla student säng, en loftsäng.
  • SmillaMilla
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 21:47:56 följande:
    Stor kram till dig o din familj.

Ett ep anfall är verkligen gör jobbigt. Och ja jag vet vad jag pratar om. Anton har haft det. Men vuxit i från det. Varje gång är man lika orloig trots att det inte är farligt. Men såååå skrämmande.

kram
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15