Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej hej,

här var det lungt. Diskuteras svininfluensa ser jag. Hörde nu på radion att det var en liten treårig pojke som blev sveriges tredje avlidna på grund at svininfluensan

Nu är gör vi äntligen framsteg i parken. Svea kan nu prata med parktanten Så i morgon skall jag äntligen få lämna en liten stund.

• SmillaMilla
    mortillsju skrev 2009-11-02 11:07:10 följande:
    Det är säkert ingen fara, har ni bara inte astma eller immunbristsjukdomar så är det säkert ingen fara att få den!
    Men den pojke som nu avled hade väll bara en muskelsjukdom?
  • SmillaMilla

Hittade detta på aftonbladet:

Barnen har drabbats hårt av svininfluensan. 39 av 129 smittade som är inlagda på sjukhus i Stockholm just nu är barn under tio år.

Vissa av dem har legat på sjukhus i flera veckor.

Minst ett barn har krävt vård i respirator.

Det oroar i alla fall mig en hel del.

• SmillaMilla

Åhhh i dag äntligen fick jag sveas geggamoja klänning.

Men hmmm undra vilken jul hon kommer kunna ha den Kanske om 2 år

• SmillaMilla
    mortillsju skrev 2009-11-02 11:44:00 följande:
    Bild....Bild!!!
    ja jag sitter o väntar på att modellen skall vakna. Jag är redo med kameran
  • SmillaMilla
    mortillsju skrev 2009-11-02 12:24:50 följande:
    SMILLA, men så fin den var. Den var väl inte så tokstor??
    TACK. Nej den var inte det. Sitter superbra. Nästan lite tur att den mindre försvann på vägen.
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2009-11-02 12:41:25 följande:
    NU är vi med i Vi föräldra Fick tidningen idag! Lite konstigt att läsa om sig själv Och de har skrivit om artiklen mot utkastet jag läste men helt ok Man skickas tillbaka till den totala lyckan när Bus kom!
    Superfina bilder i bt!!!!

Måste köpa tidiningen sedan när den kommer hit till Åland.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 14:05:34 följande:
    Hej tjejer! Idag har jag varit på Gekås igen Njae..höst skulle jag inte säga att vi har...På dagis använder Max vinteroverallen men igår var vi ute i sista minuten för att fota höstbilder till nästa års fotokalender Och jackan är förra årets som verkligen börjar bli på gränsen
    HUR var det? Massa folk? Skall dit på Lördag-
  • SmillaMilla

Flowerpowermama: Vilken underbar kombo med småfolk o katvig din tjej har. Så söta barn du har, trots deras maskeradkläder.

Melizza: Åhhhhhhhhh vad jag älskar de där byxorna. Så fort det är rea skall jag köpa dem till Svea. Så himlans fina!

incommunicado: Söta barn i molo du har! De är verkligen super lika.

Liljan o loppan: Åhhh vad fina katvigkläderna är på Maia. Härliga höstfärger!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15