Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Mor till sju: Absolut de svarta. Anton har pops svarta till och deras rödsvarta mössa till. Gör snyggt!

LillaÄrtan: Nummer tre!

• SmillaMilla

Rensar babykläder. Men oj vad lite fint vi har kvar. Sålt det mesta ju Borde kanske shoppa lite åt dem på t.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-10-31 17:33:01 följande:
    gahh, jag blir tokig på folk på fl ibland, ja riktigt ledsen faktiskt. Nu finns det vissa i en tråd som helt allvarligt menar att man inte bör placera ett boende med funktionshindrade där det bor andra människor. Alltså jag VET ju att August har det hur bra som helst, men hur ska det bli när han blir vuxen och inte bor hemma längre när det finns folk med massvis med fördomar Ursäkta helt OT, men var bara tvungen att beklaga mig lite
    Fy! Sådant blir man så ledsen på.

"Våra" barn är ju lika härliga som alla andra barn är! Eller hur!!!!

KRAM
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-10-31 18:23:52 följande:
    Ja, hur härliga som helst trots eller kanske tack vare sina egenheter Visst är det jobbigt många gånger med ett barn med särskilda behov, men när allt är bra så får man så otroligt mycket tillbaka
    Ja men visst är det så.

Vissa dagar är ju otroligt jobbigt, men andra dagar är ju helt underbara. I dag har vi haft mååånga härliga stunder. Sååå juvlig. Älskar han så mycket.
  • SmillaMilla
    Preggi skrev 2009-10-31 21:23:17 följande:
    Måste ställa en fråga.. Mkt viktig.. Är jag helt galen om jag klipper av Matildas lockar? Funderar på om jag ska klippa av henne håret... Grejen är att det är riktigt slitet efter sommaren och vi har ju typ aldrig klippt henne så jag funderar på om man skulle kapa håret och låta det komma nytt tjockare hår? Nu kommer ju vintern så då kommer hon ju ändå ha mössa Vad säger ni?
    ja du är galen

här har jga försökt övertala Svea hela veckan, vill också klippa henne, men hon vägrar.
  • SmillaMilla

Måste också vara lite ot.

När bytte ni säng till era små? Från spjälis till växarsäng. Vi bytte i dag till Svea, hon är 2 år o 2 månader. Om några månader får hon en liten kusin som skall få ta över hennes spjälis så tänkte förbereda henne redan nu. Men ungen har ju smått panik när hon vaknar nu (vaknar som vanligt ungefär varannan timme eller oftare). Tror att hon sover men ropar Svea soooova.

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-10-31 21:26:56 följande:
    Jag sätter barnen på bordet vid tv:n och klipper bara. Ev muta kan behövas.
    ha ha ja det kanske funkar när man väl börjar, men hon är väldigt bestämd. Inte som andra barn
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-10-31 21:28:49 följande:
    Jag ville egentligen inte klippa Ella, ville att hon skulle ha lång lugg, men det går ju inte när hon vägrar sätta upp det
    ha ha känner igen den där. Försöker ha tofsar på svea, hon sätter nog gärna dit dem, men skall ju känna hela tiden så de är ju av efter några minuter.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-10-31 21:30:30 följande:
    E fick sin växasäng när han fyllde två. A fick också sin då nån gång.
    okej
    Busbellan skrev 2009-10-31 21:30:31 följande:
    Det där kan jag tyvärr inte svara på. Ella har aldrig sovit i spjälsäng, utan vi har en trippelsäng i vårt sovrum där vi sover allihop och fortfarande gör
    ha ha ja så gör vi ju nästan också. Svea vaknar ju mååååååååååååååånga gånger på natten, så hon brukar komma ner vid ett tiden i vår säng. då har vi tröttnat på att springa i trappan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15