Inlägg från: mortillsju
|
-
-
Lite tightlillronya skrev 2009-10-31 21:44:16 följande:Det är så mysigt med småttar i sängen. Förstår att det är lite trångt i en 90säng.
Men vi sover alla i samma rum....alltså de två små och jag. Vi sover gott alla och det är ju det som är det viktigast. Och om nån krånglar kan den komma till mig eller så baxar jag sängen jättenära min. Efetrsom jag inte har nån avlastning alls är det viktigast att jag får sova så mycket det bara går
-
God Morgon i Tråden!
Hemmadag idag då sonen är sjuk (svininfluensa?? han har feber, ont i nacken och kroppen....har varit sjuk i tre dagar men verkar på väg tillbaka nu...) men lillasyster är på lekskolan, hon ville absolut dit. Såp vad ska man handla idag då??
-
Jag hade tänkt vaccinera mina små, men så var vi sjuka då vi fått tid. Vi har nu en ny tid för vaccination på fredag men nu tycks vi redan fått den ....*heltokigt*ChokladMoshin skrev 2009-11-02 10:48:34 följande:Goddag!! Här var det tomt! Är alla och växlar salgpengar eller?? Själv har jag fortf. inte bestämt mig angående vaccin..... -
Det är säkert ingen fara, har ni bara inte astma eller immunbristsjukdomar så är det säkert ingen fara att få den!ChokladMoshin skrev 2009-11-02 10:54:14 följande:Jag tycker det är supersvårt. Tycker det känns lite som om det inte är riktigt testat det där vaccinet, känns som om det var ngt dom slängde ihop på måfå i farten liksom. Mini är ju för liten men de 2 stora som går på dagis......och jag själv, men vet inte. När jag väl bestämt mig har vi väl redan fått den som du skriver. -
Ingen aning. Själv är jag inte oroad eftersom vi är fullt friska här hemma, dvs har inga sjudomar. Men hade ju ändå tänkt vaccinera då jag tycker det skulle vara skönt att slippa. Å andra sidan lär man ju få den nästa år då....om man nu inte tänkt vaccinera sig varje höst *tveksamt*SmillaMilla skrev 2009-11-02 11:13:22 följande:Men den pojke som nu avled hade väll bara en muskelsjukdom? -
Hej! Vill bara ge dig en eloge för all fina bilder i BT. Jättefin lite gosse ni fått. Och roligt att få klä dem fint och rart!Incommunicado skrev 2009-11-02 11:34:03 följande:Glömde skriva orsak till mitt sena "god morgon": Adrian är ju vaken nattetid och har börjat amma oftare så jag har sovit 5 tim i dag fördelat på 3 pass... jag är rätt trött kan man säga. Make och Damien kommer hem om en timme, då blir det full rulle. Nu har jag plockat fram stlk 56 i garderoben, snart dags att sälja 50. oj vad de växer fort men kul att få prova fler kläder. -
Klart! Även de små ska vara fina, visst växer de fort men det är ju knappast en anledning till att inte ha kläder till dem. Så ser ju hela uppväxten ut, man växer ur kläder man haft och gillar. Thats life. Nu tror jag att jag ligger i lä i klädmängd men det mina har är fint....viktigt även för mig. Lilla S kläder får plats i en låda i garderobenIncommunicado skrev 2009-11-02 11:41:37 följande:Åh - tack! Ja jag har verkligen gått loss den här gången och köpt massa fint i de små storlekarna, det är så himla roligt.
-
Bild....Bild!!!SmillaMilla skrev 2009-11-02 11:42:57 följande:Åhhh i dag äntligen fick jag sveas geggamoja klänning. Men hmmm undra vilken jul hon kommer kunna ha den Kanske om 2 år -
Japp, det gäller att vara på huggetSmillaMilla skrev 2009-11-02 11:46:46 följande:ja jag sitter o väntar på att modellen skall vakna. Jag är redo med kameran