Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Incommunicado skrev 2009-11-02 11:54:01 följande:
    måste starta igång dagen, trevligt att prata en stund! Vi ses!
    En fin dag önskar jag dig *lagar lunch, stryker och surfar samtidigt*
  • mortillsju
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 12:30:53 följande:
    TACK. Nej den var inte det. Sitter superbra. Nästan lite tur att den mindre försvann på vägen.
    Ibland ska man ha tur med. Jättefint med det svarta bandet till det röda tycker jag!
  • mortillsju
    Everlonn skrev 2009-11-02 12:41:25 följande:
    NU är vi med i Vi föräldra Fick tidningen idag! Lite konstigt att läsa om sig själv Och de har skrivit om artiklen mot utkastet jag läste men helt ok Man skickas tillbaka till den totala lyckan när Bus kom!
    Vad handlar artikeln om??
  • mortillsju
    Everlonn skrev 2009-11-02 13:03:30 följande:
    När det dröjer mellan syskonen
    Men vad roligt att ni är med. Ska genast se till att köpa hem ett ex trots att vi växt ifrån Vi Föräldrar egentligen.
  • mortillsju
    Everlonn skrev 2009-11-02 13:03:30 följande:
    När det dröjer mellan syskonen
    Vilka fina bilder! Underbara. Och vad lika ni är i familjen
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-11-03 09:55:23 följande:
    två läkare på svt nyheterna idag sa att barnen inte är de mest utsatta. det är riskgrupperna och sen kommer vuxna som är 20-30 år och gravida.
    Har du bestämmt dig om vaccinationen?

Jag har bestämt att låta slumpen avgöra jag Hinner vi ta vaccinationen gör vi det annars skippar vi den *undrar om inte sonen har nya influensan nu*
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-11-03 10:01:29 följande:
    jag skippar nog den.. skulle svinisen komma till vårt dagis så får barnen vara hemma några veckor
    Så gör vi nog med. Och får man inte influensan i år får vi den nästa år. Den kommer ju att florera i åratal framöver och man kan ju inte gärna vaccinera sig var fjärde månad....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15