Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Susar in....

Hej alla!

Vad är det jag hös....ska ni alla simma över öresund till salgen?? *billitåbra*

• mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-27 22:16:02 följande:
    Jublar nu  när de kära tomtarna äntligen kommit tillbaka. Och på jobbet ser ingen när mamma smygäter.
    :-d jag ska bannemig köpa en hel lastpall....det är ju så gott....jag kan äta mååånga *ajimagen*
  • mortillsju

S ligger och småsnarkar bredvid mig i soffan n u...så trött men kämpar för att hålla sig vaken....tokfia

lillronya skrev 2009-10-27 22:22:28 följande:
    Jag är duktig på mycket, men ALDRIG på att låta bli godis och sånt. Bjuder gärna!
    Fiffit med stora kartonger! Men då måste du gömma ordentligt
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-27 22:24:22 följande:
    Ja det tyckte jag med. Hon har ett par svarta från lindex nu. Supersnyggt till håååsa jackan. Men det läcker som ett såll
    Då behöver du nya som inte läker. Bästa palgget här i södra sverige. Man kan ju nästan ha dem hela vintern ....
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 22:28:58 följande:
    jag har också en halvvaken tokfia här Just nu ligger hon o stirrar på en avstängd tv lite halvt borta liksom...
    allt man ser är den där guppande nappen....svagt kisande. S är urenvis vissa kvällar, men vi har vant oss vid henne ..
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-27 22:33:05 följande:
    Ja verkligen Skaloverallerna använde vi så gott som hela förra vintern. Men tyckte att A kanske skulle ha byxor och jacka nu när hon är 4 år. Framförallt var det billigare att köpa byxor än overall. Jacka hade vi redan.
    S har också jacka och byxa OCH skaloverallen med avtagbart foder *harkel* men overallen är stoooor så den är tänkt att ha i vår och antagligen nästa höst med.
  • mortillsju

LILLA ÄRTAN....det var ju stört omöjligt att tycka till om alla fina kombosarna....måste tänka lite

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15