Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-12-18 08:30:45 följande:
    Godmorgon! Här är det 4 minus, blåst och det snööar massa! Milo vill ut... Jag funderar på att försöka ta mig ut i trädgården, ta med en stol och sitta på. Vad gör man inte... Jag måste hitta en ny stickad rånarluva åt honom!! Nån som sett en Molo i storlek M? Ska passa till den gröna molon och till hummel overallen. Vår i s är i minsta laget och den behövs tvättas så jag är rädd att den krymper då..
    dem stickade krymper inte alls...jag har tvättat våran gröna med rosa stars flera ggr och har inte krympt
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Morty skrev 2009-12-18 08:42:31 följande:
    God morgon på er!Mattis lurv har försvunnit på dagis. Personalen har varit väldigt engagerade och letat m m men tyvärr utan lycka. Nu tänkte jag faktsikt sätta upp lappar där i hopp om att någon kanske sett den. Tänkte ha foto på honom med den på (tur man botograferar barnen ofta ) Men vad ska man skriva? Räcker det typ med något så här:Mattis fleece har försvunnit spårlöst här på dagis. Någon som har sett den? Räcker det eller? Inte lönt att skriva lurv för det kanske inte andra vet vad det är.
    ååå  nej va trist....hoppas den kommer fram snart
  • melizza
    Tjollabolla skrev 2009-12-18 09:20:13 följande:
    Tvättar du i maskin då? Vår är verkligen på gränsen, det är precis att den inte går över ögonen på honom Sitter precis i ögonvrån!
    ja i 40 grader med vanliga tvätten.....
  • melizza
    melizza skrev 2009-12-18 09:25:01 följande:
    ja i 40 grader med vanliga tvätten.....
    och ingen torktumling
  • melizza
    Tjollabolla skrev 2009-12-18 09:30:47 följande:
    Tycker absolut det är att begära LITE väl! Herregud! Skriv till dom att ni har fått vänta så länge med att betala och jag åker bort över julen i helgen så jag hinner inte. Tycker jag inte är ngt fel alls!!
    håller med fullständigt........man kan ju inte begära att paketet kommer snabbt när man själv har maskat med betalning.....det var fräckt tycker jag......jag hade nog väntat bara för att nästan ju {#lang_emotions_sealed}
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-12-18 09:38:06 följande:
    Ja jag väntar...ser att just hon som mejlat och bad om leverans till julafton har inte ens pengarna kommit in än...så jag ser väl inte dom förränns i eftermiddag och då räknar hon tydligen med att jag ska rusa till postlådan! Det står i mitt vinnarmail att jag är sängliggande och skickar paket 1 gång/vecka!Blir så sur när de begär sånt, o så kommer hon säkert sätta ner mitt omdöme bara för det
    sånt är så jävla tråkigt att man ska drabbas av sänkt omdöme för att man själv segar med att skicka paketen.....dem borde verkligen ändra sitt system tycker jag
  • melizza

hej i tråden!!

shoppas det eller??

jag fick hem Brands cuff jeans och blev så besviken för dem var skitstora och enligt måtten från Babyshop så skulle dem mindre bli för korta dem fick åka tillbaks men min plånbok blev glad

har precis ätit lite julskinka på vörtmacka mmmmums

• melizza
    Damien och Adrian skrev 2009-12-22 19:36:32 följande:
    Idag har jag varit duktig, hunnit lägga ut 40 auktioner! *stolt* jag som aldrig får tummen ur. Jag känner mig stressad, hade hoppats lägga ut 100 i mellandagarna men men, det blir nog att sitta under julen i så fall resten av kvällen här och imorgon ska vi vara "duktiga" julare och göra egen choklad, fixa med julklappar o annat mna inte hunnit med.
    vad duktigt....jag har inte lagt ut sen jag vet inte när fast jag har en del jag skulle vilja lägga ut men "orka"
  • melizza
    nikki2006 skrev 2009-12-22 20:03:15 följande:
    Jag väntar tills efter jul för jag har ju inga pengar så det är kanske att hoppas på för mycket att tro att andra har det hi hi
    men frågan är ju om T går bra efter jul.....jag själv brukar ju vara helt pank ända fram till feb nästan ju för det kommer alltid så mycket att betala i januari som försäkringar och grejer....får se om jag orkar lägga ut efter jul men nu känns det som att jag orkar inte lägga tid på det *latmask*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15