Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-11-14 22:11:26 följande:
    Aha, men kan ni inte få ett undantag för August då o boka in en tid på bvc så att han kan få sprutan där?
    Ja, där lär man också få köa tyvärr, där bokas inga tider utan alla ska snällt komma på de öppettider de har och köa med sina små barn, kan bli livat
    Morty skrev 2009-11-14 22:11:14 följande:
    Aha, ja här är det vc som står för vaccineringen men det är på ett danshak de håller till för att inte dra in alla på vc då där är mindre plats. När vi gick dit med Mattis var det luuuugnt och ingen kö. Där fanns tv i ena rummet med Kalle Anka typ samt papper och pennor. I det andra stora rummet fanns där filmduk med tecknat där med och 4 eller 5 stationer där de vaccinerade. Antar att vi ska dit också när vi ska får vaccinationen.
    Jo, det är nog vc som står för vaccinationen, de håller bara inte till på vc
    Men man kanske skulle chansa på att gå dit precis innan de stänger, då kanske det inte är så mycket kö, eller så är vaccinet slut
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Vad händer annars här då?
    Frågade igår också, men frågar idag igen. Nån som sett nån lurvrånis i strl. 6-8 år nånstans? Det är August som ska ha den och den ska passa till MAT blå anorak

• Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-14 22:25:58 följande:
    go kväller=).... hemkommen från en massa shopping.. busbellan försökte ringa dej innan.. köpte 2 mössor åt dej.. v ivll du inte ha dem så säg till.. hittade EN kvar av den lila oranga.. men tyvärr e en rätt stor tror ja =S... men ja tog den iaaf kostade bara 20kr.. sen tog jag en svart lila randig som var så söt=) fixar bild imorn=)....angående spel.. vi ar x-box, wii, nintendo ds (jag) så skoj.. bara å ta bort gala spe i den å lägga över na när man trötnat på de gamla via en usb sladd=)just ja sen har ja faktiskt ett supernintendo=).. så gött å ha det gamla spelet har en hel del spel til en redig raritet=)
    Jag tar dem gärna, mössor kan man inte ha för många av
    Såg att du hade ringt, men det var sånt liv runt mig så jag hörde inte telefonen som låg i jackan
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 22:24:27 följande:
    Åhhh jag tycker august var supersöt i väpnarluva. Men kanske inte den blommiga Cartoon tror jag skulle vara fint till den blå.
    Ja, cartoon skule nog vara fint, men den finns bara i tunn rånis va? Funkar nu, men han behöver nåt tjockar i vinter också.
    Och, ja jag tror vi hoppar den blommiga
  • Busbellan

Om det står storlek 4-5 år i molos rånarluvor. Tänkte beställa från EST och där står bara storleken i ålder.
    Den August hade på sig i bt är i storlek M, vilken storlek i ålder motsvarar det? Tror nämligen att en storlek större än den skulle sitta bäst

• Busbellan
    Everlonn skrev 2009-11-14 22:42:17 följande:
    Hjälp!! Letar kläder till Bus att ha på begravningskaffet (begravningen får hon inte vara med på) Lite diskret klänning var tanken (diskret finns ju inte precis i Bus garderob )Så fastnade jag för den här:nelly.com/productInfo.asp?qProductId=3189&qPr...Men den finns ju inte i rätt storlek!! Gahh nån som vet/kan hitta den nån annan stans?Backupen är Lindex gräddvita som Liljan köpte till Maia och som Nikki har till sina töser..
    De säljer fransa i vår lokala barnklädesbutik. Jag kan försöka hinna in där en runda i början på veckan och kolla om den finns där
  • Busbellan

Go kväll i tråden!!
    Idag har Noras rum blivit alldeles färdigt och det blev så fiiiint!!
    Nya tapeter, nytt golv och idag kom även gardinerna upp.
    Ska bara inhandlas ett litet skrivbord också till henne sen ska det nog bara så gott som färdigt

• Busbellan
    Duntoffla skrev 2009-11-15 19:51:56 följande:
    God kväll!Bubblan- kul att se dig här igen. FIna salgfynd! Hann ju inte kika på dem på tåget eftersom du sov Kul med nytt och fräscht! Vad blev det på väggar och golv?
    Det blev ekparkett på golvet. Svart tapet på två väggar och blommig tapet på resten. Den blommiga är vit botten och så blommor i mörkgrönt, rött och svart. Nora valde själv med liiiite styrning från oss
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2009-11-15 19:59:33 följande:
     Det låter snyggt! Du får visa sen
    Japp, ska fota lite tänkte jag, väntar bara på att sambon ska flytta sig från Noras säng där han har parkerat sig nu
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-15 20:15:29 följande:
    bubblan:  vad paf jag blev när ja läste på din press att du var 4 barns mama.. hade för mej du bara hade lilla bubblis...busbellan: www.familjeliv.se/hem/greksmurfen/gallery/php... där e mössorna.. tyvärr blir det lite dålig bild på den lila/oranga... färgen blev lite konstig...
    Jag tar jättegärna båda två Mössor kan man inte ha för många av

Inboxa ditt kontonummer bara och hur mycket de kostade så fixar jag in pengar till dig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15