Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Kristyr skrev 2009-12-27 19:19:32 följande:
    det ser ut att gå fin fint att ta bort den.... jag gillade inte färgen, gillar bätte lindex lila.. så mina kommer åka igen tror jag.
    Ok. Menar du de ljuslila eller mörklila från Lindex? Ljusa va? Har både mörka och ljusa därifrån. Ehh...kanske faktiskt inte behöver ett par till när jag tänker efter
    lillronya skrev 2009-12-27 19:20:20 följande:
    Tack! De kostade 319 kr men det är alldeles för dyrt, tycker jag. Köpte på rea. Annacill brukar ha 30% först och sen 50%, tror jag. Hon börjar den 7de i butiken och sen brukar det vara i webshopen strax efter. Jag ska ev dit den 7de. Säg till om det är nåt speciellt jag ska spana på.
    Ja, det är rätt dyrt. Hur 17 kan du redan köpa dem på rea? Är de inte nya?

Tack för omtanken. Jag ska fundera lite
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-12-27 19:25:42 följande:
    De är ganska nya, men jag fyndade de i kalendern.
    Aha, där ser man. Missade rätt många dagar i kalendern. Nåväl, Noel dör knappast
    Kristyr skrev 2009-12-27 19:25:51 följande:
    mörka tror jag.... *hmm* samma färg som katviglila i de lila/gröna ränderna.. Jag har köpt katvig äpplena på rea i kalendrarna... på b&r..
    Ok, ja då vet jag vilka du menar. Hmm...nu blev jag sugen på Katvig lila/gröna ränder ju
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2009-12-27 19:34:07 följande:
    åååååhhhhh lila/gröna är så fint.. spec med de lila byxorna...
    Ja, det kan jag tänka mig.
    ChokladMoshin skrev 2009-12-27 19:34:59 följande:
    GOkväll i tråden!! Är det ngn som har IRL bilder på dom tjejiga Pre-spring lurvarna, den lila & den rosa tänker jag på.
    Go kväll!
  • Duntoffla
    Helle skrev 2009-12-27 20:06:53 följande:
    God kväll!  Funderar lite på hur MAT-overallerna är storleksmässigt. Sonen är nu 108 cm. Vilken storlek skulle ni satsa på att ha nu och vilken till nästa vinter? Hur bra är de i förhållande till Molo?
    Go kväll!

Kan tyvärr inte svara på MAT-overallerna men har jag en MAT-anorak och den var lite liten i storlek
  • Duntoffla
    Helle skrev 2009-12-27 20:06:53 följande:
    God kväll!  Funderar lite på hur MAT-overallerna är storleksmässigt. Sonen är nu 108 cm. Vilken storlek skulle ni satsa på att ha nu och vilken till nästa vinter? Hur bra är de i förhållande till Molo?
    Såg att Liljan svarade ang MAT i Shopoholicstråden. Hon verkar ha koll
  • Duntoffla
    Helle skrev 2009-12-27 20:15:45 följande:
    Ja, Noel har vattkoppor och jag halsont och snorig men ANNARS är det bra SKämt å sido så går det ingen nöd på oss.
    Tjollabolla skrev 2009-12-27 20:26:06 följande:
    Här är jag! Har inte hittat några rosetter på dom byxorna Det är snören med dragsko typ.
    Jaha, tyckte det såg ut som rosetter
    Zvartaliljan skrev 2009-12-27 20:24:42 följande:
    Godkväll förresten Antar att det inte är många här, brukar vara lugnt i juletider
    Go kväll!
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-12-27 20:36:28 följande:
    Jag kämpar på...orkar väl stå på benen sammanlagt en timme per dygn typ. Har på en vecka gått upp 10(!)kg!!! På hela graviditeten har jag annars bara gått upp 8 så jag har verkligen svällt upp som en ballong nu! Bara vatten enligt läkaren...mina ben och fötter går inte att känna igen...har ultraljud och kontroll imorgon så vi får se då vad domen blir. För min del får de gärna plocka ut honom efter nyår...jag orkar inte med detta mycket längre till Har haft lite blödningar igen men inga värkar så jag är ju rädd att det inte kommer starta av sig självt igen på bra länge... Imorgon föddes Maia...alltså på den dagen i graviditeten
    Usch! Låter hemskt. Hoppas på ett bra UL och att du får snitt efter nyår när han är "färdigbakad".
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-12-27 21:13:37 följande:
    har inte bestämt mig om jag ska ta snitt än...de frågade mig senast i måndags men jag är så velig...då beskrev bm så fint att svanskotan kunde "gå av och skjuta iväg som en pil" väldigt snabbt efter min skada vid en vaginal förlossning så hon var ju inte direkt uppmuntrande utan verkade nästan som hon försökte övertala mig till snitt...
    Men Gud vilka psykologiska människor det finns! Väldigt lugnande. *skakar på huvudet*
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-12-27 21:19:00 följande:
    ja sambon bara stirrade på henne och blev alldeles svart i ögonen så hon blev väldigt tyst efter det... Visst uppskattar jag ärlighet men kanske hon kunde lindat in det lite bättre...
    Jo visst men som sagt så kanske man kan vara lite smidigare. Kanske att svanskotan ev kan gå av etc. Skjuta iväg som en pil känns rätt onödigt.
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2009-12-28 00:18:54 följande:
    Äntligen gick köpet igenom på LLM, hoppas allt fanns
    Skönt ! Själv sitter jag och sliter håret. Det är sååå segt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15