Annamamma 83 skrev 2009-12-29 10:00:06 följande:
Satt igår och leta som en tok efter en bodysuit från IDA T. Den i moccafärg med björnar i storlek 56. Mailade de som hade den i sin webshop o tydligen hade dom bara fått in den i storlek 62 =( MEN, i mitt letande så vet jag att på någon sida fann jag en brun bodysuit även den från IDA T med en stor apa på. Alltså inte den med massa små apor utan en enda stor apa på sidan av magen. Jag trodde jag spara sidan, men nu hittar jag den inte, plus att ja suttit o letat igenom varenda sida ja tittat på utan o hitta den igen =) Blir tokig snart, då ja så gärna vill beställa denna till kommande bebbe! Någon annan som sett den och kommer ihåg vilken sida de var? Vore så tacksam för hjälp!
Kikade runt nu men hittar tyvärr inga 56:or. Bara i annat mönster och färg på Rackamaja.
lillronya skrev 2009-12-29 10:00:28 följande:
Ja de är ok igen. N står i duschen nu. Hon var inte så snygg efter nattens blodbad. Undrar varför jag har fått ungar som blöder näsblod så lätt? Attans vad det snöar nu! Blir så vitt och fint igen.
Mysigt med snö! Här har det inte snöat på några dagar men det ligger vitt och fint kvar sen snöstormarna i början på veckan

Tjollabolla skrev 2009-12-29 10:09:31 följande:
Jo jag veeet, men jag vet inte vad
Lite Molo till lillan? BOR har ju bra rea nu.
playmate86 skrev 2009-12-29 10:05:48 följande:
okej om jag ska sälja dem på tex tradera vad ska jag begära för dem vet ju inte vad dem kan kosta
Nu vet jag inte exakt vilka du menar men nya bodys från Molo brukar kosta 249-279 kr. Du kan ju alltid sätta ut dem för 99 kr eller något. Sen beror det helt på storlek. MIndre storlekar går sämre än större (större typ 80-92)