Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-12-28 16:46:14 följande:
    Japp det var det nog. Man kan inte komma ihåg allt..... Detta har hänt mig ett par gånger därav att jag kommer ihåg det.
    Så om ett par gånger kanske tom jag minns?

Hmm... var det någon som hade svar på min fråga ang LLM? Ska man invänta en andra bekräftelse innan man betalar eller räknas den automatiska? *får maila och fråga annars*
  • Duntoffla
    LJ2 skrev 2009-12-28 17:54:57 följande:
    var finns moose helprint?? o stl? trillade dit igår på en  tjockare luvtröja, den med bara sydda stjärnor på till sonen =) halva priset annars har jag varit duktig
    Köpte en tröja på LLM i storlek 98
    Kristyr skrev 2009-12-28 18:18:41 följande:
    vill jag med ha, klara fina starka färger..... ljuslila och ljusturkos känns sådär på en pojke....
    Haha...då ska du se min fis. Han har både ljuslila och ljus turkos
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-12-28 19:42:51 följande:
    Är det vansinnigt att lägga ut på T just nu eller vad tror ni? Har ju varit lite halv lamt där nu ett tag.
    Jag har för mig att förra året efter nyår att det faktiskt var rätt bra. MEn jag kanske missminner mig...

Puh, allt fanns på LLM Tur att jag orkade härda ut det otroligt tröga systemet i natt.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-12-28 20:02:38 följande:
    Jag kör en liten test omgång men avslut om 2 veckor så får vi se hur det går. Tradera lådorna svämmar snart över efter dagens rensning Vad shoppade du för nåt från LLM? Allt bra med er förresten, länge sen jag "träffade" dej här i tråden.
    Ja, gör det. Jag har lite ute nu och det är väl blandat resultat men jag tror att det kanske kan bli bättre framöver. Förhoppningsvis har folk fått pengar i julklapp.

Köpte bla Ida T grön tröja, Katvig, Småfolksmössa med äpplen och Molo moose tröja

Allt är ok här förutom att Noel har vattkoppor och jag har dragits med halsont ett par veckor nu. HUr är det med er?
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-12-29 09:27:54 följande:
    Hej i tråden! Allt bra här?
    Hej hej!

Här är det bra. Sambon och N sover fortfarande. Skönt! SJälva då? Allt väl?
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-12-29 09:32:11 följande:
    Å vilka sjusovare. Jag har varit och hämtat mannen på jobbet så här är alla uppe och vakna. Snöar som bara den... Allt är bra här. Njuter av att det är skollov och att alla är hemma.
    Ja, det har blivit lite sena kvällar och igår var första kvällen vi fick Noel i säng i hyfsad tid. Han har ju varit dålig så han har sovit väldigt dåligt. Tror dock att det var pga mig nu som han nyss vaknade. Gick iofs raka vägen till vår säng där pappa nannar

Skönt att ha hela familjen samlad. När börjar de skolan igen? 7:e?
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 09:43:07 följande:
    Godmorgon! Här sov vi till nio idag. Såå sköönt! Milo har oxå vänt lite på dygnet, men igår somnade han 21.30 iaf. Allt bra med alla? Jag är fortfarande shoppingsugen
    Morrn morrn!

Jaså? Du vet att det enda är att shoppa lite då. Jag la en order på Kidzshop i morse men är tveksam till att sakerna finns.
    playmate86 skrev 2009-12-29 09:44:09 följande:
    okej för jag ar fått två body´s av en vännina den ena är blå med stjärnor och oranga kanter och den andra ör orange och svart randig. aldrig använda heller ovh passar inte riktigt i min stil eller tyvärr
    Sälj dem på Tradera. Molo brukar ge bra pengar
    lillronya skrev 2009-12-29 09:47:17 följande:
    Godmorgon! Skönt med sovmorgon! E vaknade supertidigt idag. Det tyckte jag var allt annat än roligt efter en jobbig natt. Ibland märks det lite mer att man har många barn. Mannen  har jobbat inatt och E har haft ont i magen, N har haft meganäsblod och jag har varit mörkrädd. Men nu är det bra igen.
    Åh fy, det lät inte kul Hoppas att magontet och näsblodandet lagt sig. Och ljust är det ju nu
  • Duntoffla
    Annamamma 83 skrev 2009-12-29 10:00:06 följande:
    Satt igår och leta som en tok efter en bodysuit från IDA T. Den i moccafärg med björnar i storlek 56. Mailade de som hade den i sin webshop o tydligen hade dom bara fått in den i storlek 62 =( MEN, i mitt letande så vet jag att på någon sida fann jag en brun bodysuit även den från IDA T med en stor apa på. Alltså inte den med massa små apor utan en enda stor apa på sidan av magen. Jag trodde jag spara sidan, men nu hittar jag den inte, plus att ja suttit o letat igenom varenda sida ja tittat på utan o hitta den igen =) Blir tokig snart, då ja så gärna vill beställa denna till kommande bebbe! Någon annan som sett den och kommer ihåg vilken sida de var? Vore så tacksam för hjälp!
    Kikade runt nu men hittar tyvärr inga 56:or. Bara i annat mönster och färg på Rackamaja.
    lillronya skrev 2009-12-29 10:00:28 följande:
    Ja de är ok igen. N står i duschen nu. Hon var inte så snygg efter nattens blodbad. Undrar varför jag har fått ungar som blöder näsblod så lätt? Attans vad det snöar nu! Blir så vitt och fint igen.
    Mysigt med snö! Här har det inte snöat på några dagar men det ligger vitt och fint kvar sen snöstormarna i början på veckan
    Tjollabolla skrev 2009-12-29 10:09:31 följande:
    Jo jag veeet, men jag vet inte vad
     Lite Molo till lillan? BOR har ju bra rea nu.
    playmate86 skrev 2009-12-29 10:05:48 följande:
    okej om jag ska sälja dem på tex tradera vad ska jag begära för dem vet ju inte vad dem kan kosta
    Nu vet jag inte exakt vilka du menar men nya bodys från Molo brukar kosta 249-279 kr. Du kan ju alltid sätta ut dem för 99 kr eller något. Sen beror det helt på storlek. MIndre storlekar går sämre än större (större typ 80-92)
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2009-12-29 10:14:55 följande:
    Har med gjort men är med tveksam, hade bara NS i min order...
    Jag skrev att om det inte fanns NS kvar så ville jag cancellera hela orden. La bara med lite IdaT strumpor också. Fick välja faktura eftersom jag inte vill ligga ute med pengar om det inte finns
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15