Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-27 10:49:45 följande:
    åhh lille gubben då är du shoppingsugen du har inte alls shoppat mycket till noel på sistone va?
    Ja, inatt var det synd om honom för fy vad det kliade. På dagtid verkar han inte tänka på det.

Nej, Noel är det synd om. Han får inga kläder alla numera Mycket på rea är ju ofta slut i hans storlekar eller inget sóm jag vill ha.
    lillronya skrev 2009-12-27 10:51:58 följande:
    Men lille stackaren! Hoppas det går över snabbt! Hej i tråden, förresten
    Hej! Tack! Vilka söta julaftonsbarn du har i BT
    melizza skrev 2009-12-27 10:52:14 följande:
    funkade kylbalsam då?? torkar det in snabbt och så eller är det mest kladdigt?? min Stella har ännu inte haft vattenkoppor så det är ju bra att få lite tips när det väl kommer......
    De får gå en stund så att det torkar men det hjälpte för stunden. Sen fick jag ett annat tips vilket var att ta Lypsyl på dem.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-12-27 11:02:29 följande:
    hehe tror inte det är synd om honom när det gäller klädbiten
    Jo men han går nästan med rumpan bar ju

Har du shoppat mycket i kalendrarna/rean?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-12-27 11:16:05 följande:
    njäe en del har det väl blivit
    En del? Du har väl bunkrat för hela nästa år?

Vilka har startat/startar reorna i dagarna?
  • Duntoffla
    Damien och Adrian skrev 2009-12-27 11:43:01 följande:
    hej tjejer! Kul å se duntoffla med, men stackars Noel! Idag har jag avslut på T, det är alltiod en nagelbitare. Någon i Traderatråden grattade mig o tyckte att jag lyckats få mer än pris i rwabutiker på plagg, det måste vara enstaka sådana hon menar i så fall, jag ser inget särskilt där! det mesta jag haft ute är sånt som inte ens säljs numera? Efter nyår ska jag banta - både kropplsigt och klädköp. Nu får jag tagga ned, köpte ju både overall till Adrian för nästa år, (lila molo 86) en vinterjacka för nästa år hade han redan (Katvig röd midiapple 80) och fick plötsligt igår köpa en molo lurvis på ord.pris till honom i stlk 74 och så på rean klickade jag hem en svart molo skaljacka till D till våren (hmmm trist färg eg....) och köpt en massa annat så det blir liksom himla dyrt! Vi ska ju snart flytta in i hus så jag får lära mig kontrollera köptarmen. Någon som vet om skaljackorna ht09 och lurvisarna vt2010 är molonormala?
    Tjollabolla skrev 2009-12-27 11:46:13 följande:
    Åh stackars Noel! Lilla gubben! Hoppas det är snabbt övergående Jag är oxå shoppingsugen! Fast jag shoppade en hel del igår
    Stormis skrev 2009-12-27 11:36:04 följande:
    Å stackars lilla sonen. Kli är bland det värsta jag vet!!!
    Tack!

Kul och se flera här

Damien och Adrian- jag kan inte mer än att le åt dina inköp

Tjolla- vad har du köpt då?
  • Duntoffla
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-27 11:57:20 följande:
    Gomorrn på er! Visst var det någon här i tråden som bodde i Örebro? Vi ska ju nämligen dit på minisemester imorgon och jag vill shoppa DANSKT naturligtvis! Är Bubbel något att besöka nu i reatider eller får jag hålla mig till nätshopping så småningom?
    Isolde bor väl i Örebro eller Västerås men henne har jag inte sett på jättelänge. Sen har ju Bubblan flyttat ditåt.
    Damien och Adrian skrev 2009-12-27 11:43:50 följande:
    BoR, babyshop, Butik krumelur bl a
    Tack!
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-12-27 12:00:40 följande:
    Dels det som finns i bt som jag shoppade på BoR igår och sen fortsatte jag visst handla på nätet när vi kom hem . Kik kid velourisar till Milo och mössa åt bebban från barnlyan och sen blev det ESLs randiga byxor och helikoptertröja från LPL Jag letar efter Katvigs Miniappletröja i 104... Den mörkare blå. Nån som sett??
    Hoppsan! Du måste ju kunnat göra massa fynd till lillbäsen eftersom de små storlekarna ofta finns kvar.

Men BoR börjar inte sin nätrea förrän ikväll va?
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-12-27 12:04:54 följande:
    Nej nätrean börjar ikväll tror jag, men vi körde dit igår Ja det finns ju en del att shoppa. Men jag vill inte köpa för mkt heller, det ska ju hinnas användas med dom växer ju så himla fort när dom är så små!
    Ja, de växer så det knakar i början. Sen är det svårt för vissa storlekar hoppar de nästan över helt.
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-27 12:01:36 följande:
    Bubblan bor ju åt Västerås, så det är en bit ifrån och den staden kan jag hyfsat bra då jag inte bor så himla långt ifrån. Men det var någon annan som bodde i örebro, fick veta det för ett par veckor sedan, kan det ha varit Kristyr? *urdålig på namn*
    Ah, jag har inte så bra koll på avstånden
  • Duntoffla
    Lillronya- vad fina dina barn är i nya Katvig! Den lila ser toppenfin ut. Vad kostar de nya? Du som kanske vet, brukar Annacill ha bra rea? När startar den?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15