Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-12-09 21:01:38 följande:
    Nja, jag köte tre hummelplagg till Neah från Fresh milk i helgen. Men annars har det varit dåligt. Själv då?
    Nja, bara lite smått och gott
    Busbellan skrev 2009-12-09 21:03:40 följande:
    Gokväll!! Ikväll SKA jag sitta uppe och kolla julkalendrarna, har ju somnat vid 20-21 de senaste kvällarna, det går ju inte Men imorgon har vi sovmorgon, August och Ella lämnas inte förren 9 och Nora ska vara hemma från skolan, hon hade ju magsjuka igår så vi får i alla fall sova på morgonen Nåt positivt med att skolbarnen är sjuka
    Skönt med sovmorgon även om det inte är kul med sjukdomar.

Dags att slänga mig i soffan en stund och sen sängen.
  • Duntoffla

God kväll

Hoppar in med ett OT-inlägg eftersom jag vet att några av er troligen vet.

Om jag vill handla Me&I, kan jag då göra det av vilken säljare som helst (och att sakerna skickas) eller måste man vända sig till sin närmaste säljare (som jag inte haft ngn kontakt med på ett par år)? Om någon vet så och inte vill svara här så inboxa mig gärna.

• Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-12-19 20:46:25 följande:
    du kan handla av vilken säljare som helst (jag handlar av jojoa75 o hon bor ju långt härifrån). Det skickas med Schenker till ditt närmaste utlämningsställe.
    Ok, tack!

Känner inte för att ta kontakt med min gamla då jag typ tackat nej till alla hennes mail men inser nu att jag vill ha ett par saker. HUr mkt kostar frakten?
  • Duntoffla

God dagens och god fortsättning!

Nu har våra gäster åkt och jag har tillgång till datorn igen

Hoppas att er jul varit bra. Det har vår. Enda smolket är att Noel fått vattkoppor lagom till julafton. I natt var inte kul, han grinade och kliade stackaren Han har verkligen överallt- rumpan, snoppen, öronen, i hårbotten, ögonen... Skrutten!

Shoppar ni något? Jag hoppas på lite bra reor nu. Är lite shoppingsugen

• Duntoffla
    Vilka fina barn i BT!

Stormis
    - åh, vilken underbart söt liten ( ) Svante!

Rååsa Bubblan- hur är det? Allt bra på nya stället? Småttiskläder? Har jag missat något?

TJolla- förstår att ni är överlyckliga över trumsetet
  • Duntoffla
    melizza skrev 2009-12-27 10:46:34 följande:
    Goddag!!! stackars liten......ta potatismjöl på han...det sägs lindra kliandet....det gjorde jag på mina för flera år sen när dem fick vattenkoppor
    Hej!

Kul att någon är här. Ja, jag har också hört det med pot.mjöl. Hade på kylbalsam igår men ska testa mjöl ikväll.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15