• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Ullis 10 skrev 2009-11-27 19:32:38 följande:
    Nja, hajarna var slut i flera strl hos henne så jag gick upp en strl mot de rundhalsade han har nu (kommer han att drukna i denna v-modellen nu då?). Micke på bus skulle inte få påfyllning, däremot kortärmat jan/feb. Kanske skulle hugga ett par (haha) på ajabaja - men vill ju inte ha dubbelt! Ska inte my-baby vara koncept butik m massa Molos? Verkar inte hända mkt???
    Aha, det var kanske tur att jag beställde igår då trots allt. Hajtröja och fjärlistunika blev det. Idag frågade sonen - var är hajtröjan. Plutten ville att den skulle komma snabbt!!!! Visade den på nätet igår. Jag hade inte vågat vänta ...men det är ju jag det...... ivrig till tusen.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    solouniko skrev 2009-11-27 19:34:09 följande:
    Även kallad röjjar-kurt
    hahahahaha
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    isako skrev 2009-11-27 19:35:49 följande:
    hihi nä du! Väntar tills efter dig så jag får shoppa fiiiina Mollysar från dig sen! :-P
    Nää men inte Mollysar väl..... eller det finns till bebisar också. MolOsar ska det väl vara. ;  

Nope, har inte varit inne där igen. Jag böt storlek och färg istället. Har ett inlägg i bloggen för någon dag sedan.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    isako skrev 2009-11-27 19:54:10 följande:
    haha Ja Molosar Lite insnöad här Oj har missat skall gå o kolla.
    Lätt hänt att man blandar ihopa när man skriver men inte när man ska ta på sig.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Flock skrev 2009-11-27 19:56:21 följande:
    Tycker jag med! Men jag har varit så lat och inte sålt något på T på länge och då får jag skylla mig själv.. Har bestämt med mig själv att jag får bara "lyx" ( när de inte behöver något) om det finns pengar på T-kontot. Erkänner att det var ett väldigt dumt att bestämma så..
    Duktig du är!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Flock skrev 2009-11-27 20:00:04 följande:
    Tack!! Precis vad jag behövde höra!
    Ja men jag blir imponerad! Jag borde göra något liknande.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-11-27 20:01:56 följande:
    Eller inte:) Fast borde borde jag. (lika fult ord som behöver ha,ha)
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Alltså är det inte lite konstigt sätt eleraff visar de nya molosarna?

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Tasha78 skrev 2009-11-27 21:55:41 följande:
    tack för alla tipsen tjejer ska prova ha högt under huvudet när hon väl somnar
    sover hon i spjälsäng kan du kanske ha 2 stora böcker under benen vid den änden där kudden ligger. Krya på ditt lilla hjärta.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Greksmurfen skrev 2009-11-27 21:56:44 följande:
    åhh har de fått in sina =P.. ska ju till kalmar imorn =P....
    japps!
    lillronya skrev 2009-11-27 21:58:00 följande:
    Helknas!!
    Ja visst var det! Hur är det med E?
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15