• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-27 11:37:05 följande:
    Jag är ju såå ynklig när det gäller sådant här, vilket Stoffe vet, så jag fick snällt sova imorse och när jag kom upp fick jag datorn och frukost serverad i soffan Riktigt fint ooops
    Lyllos! Jag fick hjälpa till att sätt upp gipsskivor i taket hemma i badrummet dagen efter.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    saturnina skrev 2009-11-27 11:43:40 följande:
    Jag gick och tränade på kvällen efter sprutan. Det var sådär lagom skönt att göra armhävningar..... NOT.
    Kan jag tänka mig. På barnens simning sa de att de inte fick simma om det gått mindre än 2 dygn sen de tog vaccinet.
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Smultron: Vilken sötis!!!

Någon som hört ifrån Stormis eller sett till henne idag?

Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-27 18:43:36 följande:
    Stencool!! Hur är den i modellen? Är det nån här som har en sån typ av klänning??
    Bubblis hade sin flower klänning i bt för någon dag sedan när hon skulle ha kalas tror jag.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2009-11-27 18:50:04 följande:
    Visst brukar man få orderbekräftelse från annacill? Orolig över hajarna o robotarna nu...
    Ja, jag fick ett vändande mail typ igår när jag gjorde min beställning.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-27 19:21:58 följande:
    KAn inte hjälpa dej, har ju bara handlat i butiken. Men ring dit imorgon och fråga. Hon är jättegullig! 
    Ja, och snabb service må jag säga. Hade lite mail konversation med henne idag - attans vad snabb hon var. *gillar* Hon hade då bara en fjärlistunika kvar av varje i storlek 128 och 140. Men det kommer säker påfyllning eller hur?
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-27 18:52:39 följande:
    räddade oss måånga ggr eller rättare sagt isabel första gången hon provade den.. sekunden senare ...
    hihi   gudars vad söt!!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-27 19:27:16 följande:
    och jag maialde henne igår och inget svar än
    hmmm konstigt. Jag mailade idag och en halvtimme senare svarade hon. Det har kanske inte kommit fram då ditt mail?
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    isako skrev 2009-11-27 19:27:21 följande:
    Men guuud!! SÅ söt!! Ni får inte göra så här mot mig! Skall INTE ha några bebisar... än
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15