• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-11-26 11:43:45 följande:
    Åhhhh det låter ju underbart.
    Milliz skrev 2009-11-26 11:45:29 följande:
    Å, hoppas de får upp det snabbt i webshopen!!
    Så här stod det i mailutskicket:

Vi har valt att sätta en lite tidigare slutspurt på Molokampanjen. Så idag är det sista chansen att köpa Molo på 20%!!

Vi har en massa spännande nyheter på väg på nätet: Sebra är redan på gång, nytt Småfolk & Hummel och så kom det precis 13 lådor från molo in genom dörren ? Vi jobbar så fort vi kan ;o)

Så håll utkik!

www.luckylittleme.se
    Varma hälsningar

Lotte & Co
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-26 11:48:10 följande:
    ihhhhhhh!! synd att dom är sååå sega med att få ut det bara!
    ska vi åka dit och hjälpa till att packa upp???
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-26 11:52:30 följande:
    hahaa jaaa men de låter inte ens oss titta på sakerna förrän dom lagt ut det på webben
    tråk pellar!!!
  • Morty

söta kråkan skrev 2009-11-26 11:53:11 följande:

Heeeeej tjejer!! Nu är jag tillbaka & ny shoppad på EST fiiinaste robotar, hajar & knappis tröja. Allt bra med alla här då?kram Julia ( juliaochnelly)
    Heeej! Vad kul att du är tillbaka!!!
  • Morty

Kom på nu att då kanske min lokala butik också fått leverans. Men de kan också ibland vara sega med att plocka fram.... får kika inom.

• Morty
    Buttelina skrev 2009-11-26 12:44:31 följande:
    nä jag måste se dom irl innan jag bestämmer mig. tur att jag bor "nära" llm som brukar köpa in alla fäger
    Jag var nere och kikade här i affären. De hade fått in och jag fick tjejen att packa upp lite och visa. De ska vänta till nästa vecka och hänga upp dem. Den rosa var fin men det lila kantbandet var väldigt mild till ljus i färgen.

De hade fått in en tröja med massor med bilar och svart/vit randiga ärmar. MEN inga hajar!!
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-26 12:55:00 följande:
    oj  såg du om det kommit nån fjärilströja med randiga armar? eller prickiga ihh späanande
    Nope, knapp tröjan bara. De tar in så lite tyvärr. Inga robotar iheller.
  • Morty

Ullis 10 skrev 2009-11-26 12:59:42 följande:

Kanske kan önska dem till MIG????:)
  • Morty
    Theina skrev 2009-11-26 13:47:33 följande:
    Finns det MOLO 2010 mer än hos b&r??
    Elva små troll
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15