• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Ullis 10 skrev 2009-11-26 14:43:57 följande:

örnar oxå... vet inte hur jag ska reda ut det här riktigt, vill ju typ ha allt jag sett o till båda grabbarna, katjing liksom..
    blir dyrt det här eller???

Hajarna ska hag helt klart köpa till min son. Sen kan jag inte bestämma mig vad jag ska köpa till dottern. Hon blir snart 7 och det tycks till om det mesta. Vad tycker ni?? Jag skulle vilja ha fjäril men inte som knapptröja........
  • Morty
    Flock skrev 2009-11-26 15:32:03 följande:
    *Vinkar*Är inne en liten snabbis och tittar på Buttes fina shopping och försöker hänga med på alla härliga Molonyheter.. Springer just nu mellan datorn och bråk mellen pojkarna, sminka mig själv och snart på väg till föräldramöte.. Phu!
    skit i bråket & föräldrarmötet.....sitt här och njuuuut av alla fina molosar.
  • Morty

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-26 15:58:03 följande:

Men åååååååå!!! Jag döööööör alltså va mycket fint de kommer Måste skaffa ÄNNU större garderob till Bubblis så e de bara!!
    Ni får bygga en ny STOR garderob i nya huset.
  • Morty

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-26 16:00:51 följande:

Ja jag ska fasiken platsbygga en i hennes rum, specialanpassad för alla Molosar Fyyyyy va mycket fint alltså!!!  *hjärtklappning*
    Lugn å fin nu. Vill inte att du ska bli dålig igen.
  • Morty

Nu em/ikväll så har jag varit i stan. Var tvungen att springa inom Ajabaja. Där var en del kunder och endast en personal. Men inget nytt framhängt då jag rekade snabbt. MEN där stod ett par kartonger så jag gick fram och kollade.....Molo Kids var avsändare. Hoppas det kommer upp snart där också. Har iofs inte kikat om de lagt upp redan......

• Morty
    Buttelina skrev 2009-11-26 21:12:34 följande:
    ihh ¨håller tummarna stenhårt att jag får min inorgon
    vad är det du har beställt?
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-26 21:14:01 följande:
    Brukar EST leverera snabbt?
    Japp!
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-26 21:35:06 följande:
    hehe  hade bara en tjock juuu måste ha två för jag har två barn lillebror har jackan i denna gröna färgen sen har vi orange jacka och orange overall *toppen*
    Åkejdå...... Låter superfint till jackorna!!! Ibland blir det bara så perfekt - var nog meningen att du skulle hitta den.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15