• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Theina skrev 2009-11-26 22:57:32 följande:
    Visst kan man ha haj-tröjan till en tjej? Vad kan man matcha med då?
    Jeanskjol eller svart kjol
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-26 23:01:27 följande:
    jag vill ha ALLT billigt va?
    inte förvånad.....................
  • Morty
    Milliz skrev 2009-11-26 23:04:25 följande:
    Jamen det blir väl riktigt billigt Men fin skulle hans gardrob bli
    Ja absolut. Nej, det blir hajtröja först och främst. Fjärilströja till dottern. Undrar om det kommer i annan variant än den med knapp..... Sen är det det med storleken till henne. Får fnula lite på det.
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-27 09:03:30 följande:
    Tack snälla Får nog ringa hem gubben här efter lunch, orkar inte riktigt..
    Åh nej, stackare!!! Krya på dig!!!! *kram*
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Kristyr skrev 2009-11-27 09:05:57 följande:
    åhhhhhh *lite nervös* ska till jobbet och släppa bomben idag för chefen att jag bara kommer jobba jan-april sedan ska jag vara föräldraledig igen.. känns lite pinsamt..
    Grattis säger jag först och främst. {#lang_emotions_flower} Kan tänka mig känslan inför samtalet med chefen....jag kände likadant. Men när det väl var sagt var det en väldans lättnad. *kram & lycka till*
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-27 09:14:43 följande:
    köp alla det är ju superfina tröjor i vår till pojk hehe jaa men jag vill ha babymodellen eller en mer rak modell i alla fall.. jag gillar inte jr modellen helt..
    gillar inte den modellen helt iheller. Har den i flower och känner sådär....men den används ändå.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-27 09:15:41 följande:
    jag hoppas också att bubblan får post idag om hon nu orkar ta bilder.. alltid lika skoj Jag hoppas INNERLIGT att jag får en regnbågstunika idag
    Ja, det ska bli jätteskoj att få se alla era härliga barn modella i de nya molosarna.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-27 09:19:49 följande:
    lite sådär pösig. men det kanske blir en ändå
    Ja precis. Man vet aldrig vad man klickar hem. {#lang_emotions_dreamer} {#lang_emotions_tongue_out} Flower printet är ju så fint så det går inte att motstå att använda den.

Jag klickade hem 2 tröjor igår ändå.........{#lang_emotions_cool} ....vet inte vad som hände, jag skulle ju vänta tills alla lagt upp. Men tankarna och hjärnan/fingrarna samarbetade inte och hjärnan/fingrarna vann igår.
    Pluttan & Plutten
  • Morty

solouniko: Underbara bilder på M! Skrattade gott åt första bilden. Ingen lugn stund för mamman nu inte..........

Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15