• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Preggi skrev 2009-11-27 09:30:57 följande:
    Godmorgon!Shoppas det molo för fullt? Vad mkt fint! Gillar verkligen denna kollektion. Vi ska nog börja med varsin klänning. Idag fyller min M 3 år. Hon ska nog få nån molo.. Frågan är bara vilken?
    Grattis!! {#lang_emotions_flower}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-27 09:38:10 följande:
    kommer i knapptröja och knappklänning i alla fall. eller du menade kanska på llm
    Klänningen har jag sett på Olgas men knapptröja har jag inte sett. Gillade verkligen Airbrush. {#lang_emotions_tongue_out}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Preggi skrev 2009-11-27 09:41:51 följande:
    Tack tjejer.. Frågade M vad hon ville ha på sig på födelsedagen, då tittar hon på mig som om jag är dumihuvet och säger "min star wars tröja" som om det var självklart och världens dummaste fråga...
      inte mammans första val kanske.... Hon är ju för härlig!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Preggi skrev 2009-11-27 09:47:23 följande:
    Inte direkt vad jag hade tänkt men hon älskar star wars.. Tack
    Ja det är ju huvudsaken att de gillar det de har på sig. Jag gillar inte direkt alla de där spindelmannen, hello kitty m fl men jag ser lyckan hos barnen - det är värt mer än att jag inte älskar just det klädesplagget. Kan tänka mig att M är hur fin som helst på sin födelsedag. {#lang_emotions_heart}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    saturnina skrev 2009-11-27 09:53:42 följande:
    Min 2-åring har 2 favoriter: allt med Hello Kitty och indiantjej-tröjan från Meandi. Tänk att man kan ha så starka åsikter när man inte ens är en meter hög och väger 10 kg...
    mmm....de är verkligen bestämda emellanåt de små liven.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Preggi skrev 2009-11-27 10:02:33 följande:
    Jag tror att det blir den till M. Superfin! Så tänker jag med. De blir ju så glada så då bryr jag mig inte.. Även om jag försöker styra till andra kläder än Hello Kitty med fler... Det är ju sååå himla fina pojkkläder i vår, vi måste nog skaffa oss en pojke också
    Ja, det får ni göra.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-27 10:52:21 följande:
    110/116 finns bild i bildis
    SÅ underbar på I!!! {#lang_emotions_heart}
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Kanske old news men nu har Ajabaja fått upp Molo pre-spring.

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 11:13:38 följande:
    *snyyyyft*men mest*AAAAAOOOOHHH min jävla AM* Varpå Stoffe påpekar att det heter A R M, vaddå lätt för ett smålänning in pains
    Uss, inget skoj när det gör så ont. Tur du kan surfa. Tog min i söndags och NU känner jag inget nämnvärt längre.
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15