Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Butte - Men hallååå vad mycket fina myssor! Skulle kunna tänka mig ett par stycken Stackars Milla som inte har en enda vanlig rånis, endast en lurv. Dock några fler geggamojorv *favvomössa*

• solouniko

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 17:30:06 följande:

butte-- hur får du din bild att täcka upp hela inläggets bredd? Mina blir alltid med massor med plats kvar.. Å det oavsett hur liten eller stor jag sparar den som..
    Kan det inte vara för att din bild är tagen åt andra hållet? Alltså på längden. Och Buttes på bredden?
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-12-04 17:45:30 följande:
    tackar gillar mössor vi har bara en geggamoja men den är underbar
    Ja, jag älskar geggamoja! Många fina ränder Det var den enda mössan som satt bra på Millas lillskalle när hon var pytte, och det är fortfarande en riktig favvo. Men kul nu när hon kan börja ha katvig också. Molos rånisar är ännu lite stora, men snart passar nog de också. Det blir kuuul
  • solouniko

Butte - Ang. hummel overallen.. Jag tänkte ju först ta en 80 eftersom de små grisarna växer så fort när de är små Men hon är väl ca 68cm nu, och "beräknas" vara ca 70-71 cm i mars när hon blir 1år. Kommer hon drunkna i 80 då? De verkar ju vara rätt stora i storlek så 74 kanske blir bättre iaf?

• solouniko
    MejaKiZnic skrev 2009-12-04 19:32:39 följande:
    Fisen har två hummels en i 74 den andra 80Hon är 75 cm och drunknar i sin 80 medan stl 74 har lite växt-mån.
    Åh, tack för svaret! Då måste jag med andra ord ha en 74 då. Perfekt. Tur att jag inte tog en 80 då. Vilka färger har du?
  • solouniko
    MejaKiZnic skrev 2009-12-04 19:45:52 följande:
    Jag hade tipsat om det då det är stora hade själv tänkt en 86 men det blir nästa års storlek. Har en brun med turkos innerfoder plus denna nelly.com/productInfo.asp&qPr...
    Fina Jag köper nog den mörkråååsa! Den som Tjolla har lila/orange är också jättefin!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-12-04 20:11:54 följande:
    japp jag tror absolut att du ska ta strl 74..  eller ja 80 kaaan funka det med. jag hade ju 92 till lillebror förra året då han var 83cm ca... men samma overall har han ju i år
    Var den inte jättebauta då? Först tänkte jag om jag tar 80 kanske hon kan ha den nästa vinter också, men samtidigt inge kul om den är alldeles för stor nu.
  • solouniko

Halloj! Nyss hemkommen från Svärisarna och vad glaaad jag blev när jag såg dagens lucka på Ajabaja. Nu är snart Milla en Hummel overall rikare *Glaaaad mamma*

• solouniko
    Buttelina skrev 2009-12-05 15:38:11 följande:
    åhhhh nice
    Ja, och ännu gladare blev jag nu när Millas mormor skulle betala den Den råååsa fina blev det. Hoppas den skyndar sig hem
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-12-05 15:46:56 följande:
    åh guuud vad kul!! då kommer din sötis vara lka fin som isabel i vinter
    Ja, superfina kommer de vara Vad använder ni för mössa till? Pusselrånisen borde ju funka, och den cerisa geggamojan också kanske.. Hoppas!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15