-
Grattis!Everlonn skrev 2009-12-05 16:11:17 följande:Ååååhhhh!! MIN!!!www.tradera.com/-MOLO-BODYSUIT-STL-92-FJALLMOTIV-auktion_103562815Mailade säljaren och föreslog att hon skulle lägga med köp-nu och då ändrade hon auktionen!! *glad*
Ja, många här rekommenderade den. Sen är den ju suupersnygg också!Tasha78 skrev 2009-12-05 16:25:37 följande:oj en sådan skulle man kanske ha
-
Rätt stora har jag förstått, jag tog 74 till Milla.Tasha78 skrev 2009-12-05 16:29:32 följande:hur är dom i storlekenNä, såg den när den kom upp och tänkte på er här i trådenEverlonn skrev 2009-12-05 16:29:53 följande:Tack! Inte sett den i 92 på T innan, bara småttingsize
Tur att hon ändrade till köpnu!
-
Men UNGE till å bada i hundens vattenskål!
Jag blir tokig! -
Haha ja visst är det kul! Baskade unge, och snabb har hon blivit. Det säger bara svisch när man kollar bort och vips så har hon hunnit till köket och badat igenButtelina skrev 2009-12-05 17:15:10 följande:haha kul jag har en katt f*n som har fått för sig att välta ut sin vatten skål
Tasha78 skrev 2009-12-05 17:15:17 följande:hahaha
-
Hur gör man för att spärra köpare på T förresten
-
Åh, vad sugen jag blev på lite Katvig nu då... Typiskt! Den ser så fin ut den mörklila suiten, och rosa/rosa klänningen vill jag med ha ju! Bläää
-
Åhh vad irriterad jag blir! En tjej som segar med betalning på T, hon vann en annan auktion av mig några dagar innan denna och betalade då på en gång. Nu har hon vunnit och betalat flera auktioner efter min och fått positivt för dom. Hon har dock endel neg pga uteblivning betalning, men många positiva också. Har mailat två ggr men inte fått svar! Grrr!
-
Ja, jag gör nog det på måndag. Det har ju iofs inte gått toklänge, men just eftersom hon har massa neg pga utebliven betalning och svår att få kontakt med blir jag extra irriteradSmultronhjärta skrev 2009-12-05 21:24:33 följande:Klart irriterande! Jag hade ringt köparen...Och på tal om T...idag när jag letade juldukar i förrådet så hittade jag en hel kasse med bortglömda Traderakläder som ska ut, varav hälften nytt pop,svea etc.Herregud vilken dålig koll jag har
Ska banne mig spärra henne sen! *grinig mamma*
Haha, bra där!
Liiite för mycket kläder kanske?
-
Haha ja. Det här är min första struliga köpare, jag är ju fortfarande lite av en rookie på TSmultronhjärta skrev 2009-12-05 21:31:31 följande:Jo jag gör likadant, kammar medhårs och är supertrevlig mot krångliga köpare för att sedan spärra så fort pengarna är på kontot Och det där med klädkassen förklarar iofs några plagg som jag har sett på T och då undrat vart vår sådan har tagit vägen
Men jäklar vad jag ska spärra och lämna neg om hon inte betalar!
Nu ska vi se kvinnan som lekte med elden här innan den här gamle mamman däckar
Godnatt!
-
Halloj! Åh, vad sugen jag blev nu på den lila lurven hos B&R. Daaaamn! Men jag borde verkligen inte. Väntar på molonyheter, lite från mysgrodan, massa ida t strumps och ny overall till veckan. Men kanske bara en liiiiten lurvjacka till?