Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-12-07 22:01:38 följande:
    Å, den lila lurven är så fin, men den rosa som har kommit nu i vår är ju också jättefin! Visswt var det en Hummel du köpte?
    Jo, jag älskar den rosa också! Milla får nog den med såsmåninom Jo det blev en hummel efter mycket velande. Tänkte först ta molo, laxen eller lila. Men nu blev det hummel. Många här som rekommenderade den så jag hoppas jag blir nöjd
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-12-07 22:04:04 följande:
    Ja skulle den vara för liten får den ut på t men jag håller tummarna att det går
    Jag kommer nog köpa 92 i vinteroverall till Milla nästa vinter. Men din tjej är väl lite yngre?
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 22:03:47 följande:
    Nästan så man vill bli gravid bara för att färdknäppa
    Hujja! Här fick man snällt ställa upp ENDAST för husfridens skull
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-07 22:09:22 följande:
    Ja, det skulle vara kul att pröva någon annan men jag är så nöjd med Molos overaller så jag tror att jag köper en sån om det blir någon. Jag sitter med den lila overallen i varukorgen men jag kan inte bestämma mig. Och så funderar jag på den bruna lurvoverallen till min brors bebis. Den är beräknad till april och då är det ju perfekt med en lurv!
    Ja vi hann ju knappt använda moloverallen Milla hade i 68 innan den blev för liten Men nästa år blir det säkert molo, OCH hummel kanske Ja lurv är perfekt då! Milla är född i mitter på mars och lurvoverllen var välanvänd KÖÖP nu den lila!
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 22:13:56 följande:
    Var superjobbigt med de 2 första barnen för då hade jag tidig vattenavgång, så då blev de 2 sista dygnen utan null Klättrade på väggarna.URsäkta för OT

Tur man inte är ensam
    Nej usch nej! Jag mådde ju så sjukt illa och höll på kräkas om det guppade för mycket. Stackars karln Men man fick snällt ställa upp då och då iallafall
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-07 22:20:01 följande:
    Nu har jag shoppat! Det blev en lila molooverall till Ella och den bruna lurven till brorsans bebis
    Grattis! Men du köpte inte du en hallonröd på asko förresten, eller har jag drömt det?
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 22:21:39 följande:
    Aha, jobbigt när man mår så illa. Jag hade ju en besvärlig foglossning men det hindrade inte

Handlade du också för 51633:- på Gekås?
    Ja jag var så sjukt o-sugen så det finns inte. TUR att man inte är gravid sååå länge
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-07 22:27:22 följande:
    Jo, jag gjorde det men jag lämnade tillbaka den dagen efter. Jag kom ju på att jag skulle ha en lila istället Och nu blev jag ju velig och kom på att jag kanske skulle ha den hallonröda igen. Tur att jag tog den lila iaf annars hade jag säkert ångrat mig.
    Den lila är mycket finare än den hallonröda tycker jag. Kanske för att man sett den så mycket inne på asko Haha. Hoppas du blir nöjd iaf!
  • solouniko

Nä vet ni vad nu ska jag gå och lägga mig i tid för en gångsskull. Jag hoppas på fiin post imorgon från Mysgrodan och Ajabaja! Godnatt

• solouniko
    Buttelina skrev 2009-12-07 22:33:43 följande:
    här fick gubben ställa upp för husfridens skull
    Haha din toka Vi kanske skulle ha bytt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15