Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-12-06 21:52:48 följande:
    Hej! Vad väntar du på från Mysgrodan? Jag vågar inte hålla koll på kalendrarna för jag ska verkligen inte shoppa mer innan jul! Fast om jag lyckas hålla det återstår ju att se.. Jag var förresten in på Asko i lördags å vad fin den rosa lurven är!! En sån ska Ella få, fast efter jul då förstås
    Bara en liten dollstripe tröja Och en birdietröja fast det är julklapp.. Nä man borde verkligen inte shoppa mer nu innan jul, fast det finns massor jag vill ha har jag kommit på. Lite höstkläder från katvig också liiite mer molo bara. Nått med badges SKA jag ha! Och en lila lurv! Sen får det vara bra, det kommer ju mer nyehter snart. Också köpte jag en overall igår, vojvoj! Den skulle iofs min mamma bidra till men ändå Ja visst är den! Suuuperfin rosa färg verkligen, Milla vill också ha!
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-06 22:05:24 följande:
    Badges är jättefint! Ellas badgesklänning har blivit för kort i ärmarna insåg jag idag Fast som tur är så har vi ju en tröja också, men klänningen är ju så fin med de grön-röd randiga leggingsen till.. Hon har vuxit jättemycket, jag tror att hela garderoben snart är för liten.. Fast då får man ju iofs anledning att fylla på med nytt
    Åh, säg till när och om du ska lägga ut de på T så får jag hålla utkik *Älskar Ellas försmå kläder* Ja det är både kul och trist när de växer, haha!
    MejaKiZnic skrev 2009-12-06 22:04:40 följande:
    Mykidoo.se har massa smarta och fina träleksaker Fina rabatter med denna kod Kod:PBC122522219Har för mig de var någon här inne som gillade träleksaker (ej min)
    Jag ÄLSKAR träleksaker Speciellt snygga sådana
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-06 22:17:46 följande:
    Jag vågar nog inte lägga ut något på T på länge nu. Det går ju så dåligt nu.. Typiskt att hon ska växa ur sina kläder just då de inte går att sälja. Eller de går väl att sälja men man får inte så bra för de.. Fast som tur är så kan hon ha sina tröjor i 80 ett litet tag till

Fina bilder! Och den bilden på dig och barnen var ju jättefin. Vi var och fotade barnen för någon månad sen och det gick väl sådär. Elias skulle bara springa omkring och Ella var inte på humör och grät mest hela tiden. Men några bra bilder blev det väl ändå
    Jo det går lite trögt där nu.. Tänkte slänga ut lite ikväll för att få in mer adventskalenderpengar Men jag struntar nog i det ändå.. Milla har ju just börjat med 74 så jag hoppas hon kommer kunna ha det ett tag till!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-12-06 22:24:35 följande:
    hehe nää. alltså jag la bara ett slöbud i slutet. jag har ju en i strl 74 eller hmm kanske 80 som ligger här hemma och väntar och en i 92
    När kommer trean då?`
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-12-06 22:30:31 följande:
    hehe om ca 2-3 år
    Härligt Skulle gärna gräva runt lite i din kommande-bebis-låda
    Milliz skrev 2009-12-06 22:32:57 följande:
    Ella har knappt haft 74, hon hoppade över det helt. Men 80 har hon nog haft sen i slutet på sommaren tror jag.. Men nu börjar det bli väldigt precis.. Så jag har börjat köpa 86 nu. Min stora lilla tjej!
    Är det 74 eller 80 på badges klänningen? Milla har haft 68 sen i juli så nu var det läge att byta, vill ha massa mya kläder ju

Åhhh nu lyktar det varma mackor här hemma. Dumma mig som inte "får" äta bröd, och dumma karl som bara tänker på sig själv
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-12-06 22:39:03 följande:
    hehe ja där ligger lite bambisar, kossor och favor ränder, samt gaaamla regnbågen *min första molo*
    Bambi är sambon allra allra bästa molo Hade gärna haft nått nytt i det..
  • solouniko

Godkväll! Åh idag kom fiiiina airbrushtröjan och kanintröjan. Gud vad fina de var IRL! KÄR Nu vill jag ha mer molonyheter!

• solouniko
    nikki2006 skrev 2009-12-07 18:49:55 följande:
    åhhhh airbruch tröjan såååå finVill haaaaa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-07 18:50:25 följande:
    Ja visst e dom fiiiiina
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 18:50:51 följande:
    Ooooh, vill också se IRL!! *AVIS*
    Ja, jag är jättekääär! Längtar tills alla babyklänningsr kommer
  • solouniko
    melizza skrev 2009-12-07 19:29:06 följande:
    åååå vad fina tröjor....din lilla sötis kommer bli ännu sötare
    Tack Superfin bild på Stella i fina kaninklänningen. Vill ha babyklänningarna nuuuu
    Buttelina skrev 2009-12-07 19:30:57 följande:
    åhhhh sååå fina
    Ja, helt underbara!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15