Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-07 22:37:35 följande:
    hade varit nått det fast hmm det innebär ju att din gubbe och jag hade nuppat loss och min gubbe och du hade kollat på simpson eller nått
    Haha ja. Jag gillar inte simpson men hade hellre kollat på det än att nuppa då kan jag säga TUR att det gick över iallafall NU ska jag sova. Natti tjejer!
  • solouniko

Damien och Adrian skrev 2009-12-08 01:03:08 följande:

bara jag vaken nu eller?  fick blodad tand med T o la upp lite mer men nu orkar jag inte mer så natti!
    ÅH, världens finaste bambitröja ju! Sugen blev jag som bara den på att bunkra till nästa bebis, men tröja på så pyttiga är ju inte så praktiskt En bambisuit i 56 hade jag gääärna haft till nästa bebis dock
  • solouniko

Damien och Adrian skrev 2009-12-08 09:19:49 följande:

Någon annan var också väldigt sugen!   Jag håller med, föredrar suitar faktiskt. Jag och maken avskydde bodies på Damien från stlk 68 och upp till 86 när det kändes praktiskt ute igen när det var kallt. Annars är tröjor snyggare då de är utanpå byxor och snabbare att ta på. Suitar är lätta att ta på då de är bredare än molos bodies och så härligt med ett plagg över hela kroppen! Jag står varje dag o kikar i Adrians klädlåda men det är nästan alltid suitarna som åker fram.
    Ja, bodysuit är den bästa uppfinningen nånsin Nu när Milla har 74 har vi mer och mer tröjor än bodys, det är praktiskt och fint! Nu på vintern däremot under overaller är ju en suit helt underbart! Smidigt och skönt! Först sa jag att vi kommer nog bara ha suits på M till storlek 74 för att jag tyckte det såg så bebisaktigt ut, men det får jag nog äta upp nu Till våren kommer ju så sjukt snygga suits så Milla kommer nog ha det ända till 92
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-12-08 14:05:20 följande:
    De är så fina!!Hej hej!
    Ja, den var verkligen SUPERfin, tack för att ni "övertalade" mig att köpa den Sambon gillade den också massor!
    Milliz skrev 2009-12-08 14:05:45 följande:
    Hej!

Vad roligt att du är nöjd med den! Får vi se bild?
    Hej! Ja bild kommer nog ikväll, mitt plus har ju gått ut och det blir ju gratis i januari så jag ids inte skaffa nått nytt Men i min blogg kommer det nog finnas bild!

Nu ska jag iväg till min mamma, hon ringde och var ledsen. Dom ska separera hon och hennes karl, tråkigt när sånt händer Så nu ska jag och Milla åka iväg dit en sväng..

Återkommer med bild ikväll! hej!
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-12-08 21:13:38 följande:
    jätte fin
    tack!
    Buttelina skrev 2009-12-08 21:17:03 följande:
    vad fiiin den är
    Ja den är verkligen SÅÅ fin IRL! Tack för att ni fick mig att välja den
    Haha ja, när man kommer in med glesa värkar till förlossningen säger Butt bara "hem och nuppa nu" hoho
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-12-08 21:29:17 följande:
    Jättefin!Gokväll i tråden förresten
    Tack Hoppas vi får våra varor från babyshop imorgon!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15