• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-12-08 11:37:04 följande:
    JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAjag hittade laddaren till kamerabatteriet!!!!!!!!!!!! Så nu skall här fotas Måste ju visa Sveas fina rum, efter inspiration från denna trevliga tråd
    Det ser jag fram emot. Kul även med inredningsbilder.
    Hoppas tomten kommer i år...........
  • Morty

Bubblan är du här??? Ser du att Annacill tar in Airbrush.

• Morty
    Buttelina skrev 2009-12-08 19:23:19 följande:
    åhh måste bara berätta!!! JAg har kommit in på högskola ska läsa till sjukskötersa för att så småningom bli barnmorska
    Grattis!! Vad roligt! Det är nog ett yrke som är klippt och skuret för dig.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-12-09 14:27:31 följande:
    stayhard vad f*n är det för namn
    Jag beställde ett klädesplagg därifrån en gång. Min man trodde jag hade handlat sexleksaker.
  • Morty
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 15:00:13 följande:
    Ja det är ju inte helt osökt att man tänker på just sexshop Du såg att de har 15% på OM nu va?*vill minnas att du gillar det*
    Japp stämmer bra det. Ja, jag såg det men jag ska inget handla. Håller hårt i plånkan! För tillfället iaf.........

Snacka om att han blev besviken när det bara var en blus.....
  • Morty
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 15:07:02 följande:
    Ja tänk vad karlar kan va lätta ibland..Min man trodde att jag hade suttit och varit lite horny på eftermiddagen en gång när han kom hem eftersom min dator hade massa snuskiga invites på skärmen Hoppet sjönk när han snabbt insåg att det var virus
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-14 11:40:09 följande:
    Va luuuungt det är här inne då Brukar ju få läsa tbax flera sidor Ja snart är det Jul och ledigt, då får du bara vila vila vila!!Samma här.. Bubblis saknar pappis massor när han åker Men hon är extremt bra på att punkta pappan när han väl är hemma åxå, han får inte vara ifred många sekunder, hon ska vara med honom hela tiden  Skönt nu när det blir lite mer ledigt framöver så får dom tanka pappatid massor!! Underbara bilder i bildis Jadå! Jag känner när det är nog och tar många pauser med vila Men om jag flyttar nån mer gång så ska det inte bli över julen det kan jag lova
    Ja om du inte tar det lugnt kommer alla pölsekärringar och skäller på dig!!!
  • Morty
    LJ2 skrev 2009-12-14 20:22:44 följande:
    undrar om det möjligen gäller mig med? nån som kan vidarebefodra ett mess till mig??
    Samma här.
  • Morty
    lillronya skrev 2009-12-14 20:26:50 följande:
    fixat det med
    Tack!

Någon mer som vill ha ett inbox?
  • Morty
    LJ2 skrev 2009-12-14 20:48:28 följande:
    hörrni tjejer.. jag har inte sett denna innan?? enfärgad baströja? har den funnits o jag missat den?? www.annacill.se/show_product_pictures.asp?art... finns body o t-shirt med, o nån mer färg?? har jag verkligen varit så blind??
    Men vaaaa!!??!!! {#lang_emotions_surprised}  Har du missat den!!!  Nä, men den kom väl liiite efter de andra printen va?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15