• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-07 08:31:21 följande:
    Godmorgon! Här är vi hemma idag med. Funderar på att stanna hemma hela veckan även om Milo verkar må bättre, jag har så ont i fogarna och tycker jag förtjänar en vilovecka... Men då kommer ju alltid det dåliga samvetet krypandes
    men gumman kan du inte sjukskriva dig tills det är dags att föda??
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Pimm

Godmorgon på er. Hoppas ni sovit bättre än vi för här har det blivit förkylt för både mej och Milo och inte nog med det, regnet fullkomligen vräker ner!

Tog på Milo en av velouroverallerna och dom var stora så dom får nog ligga ett par månader i låddan:)

• Mamma Kråkan
    Godmorgon! Här är vi hemma idag med. Funderar på att stanna hemma hela veckan även om Milo verkar må bättre, jag har så ont i fogarna och tycker jag förtjänar en vilovecka... Men då kommer ju alltid det dåliga samvetet krypandes
    Klart du ska vila vännen villken vecka är du i nu?
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Pimm
    Inte ha dåligt samvete, tror alla förstår varför och istället tycker du är värd lite ledighet.

Tjolla, visst köpte du Ej sikke lej tröja till Milo , den randiga i olika blå färger? Isf var den normal i strl?
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-07 08:32:39 följande:
    men gumman kan du inte sjukskriva dig tills det är dags att föda??
    Jo det kan jag säkert, men det känns inte alls kul just nu med allt tjabb om att gravida inte får nån sjukpenning.... {#lang_emotions_undecided}
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Smultronhjärta
    Pimm skrev 2009-10-07 08:34:21 följande:
    Godmorgon på er. Hoppas ni sovit bättre än vi för här har det blivit förkylt för både mej och Milo och inte nog med det, regnet fullkomligen vräker ner! Tog på Milo en av velouroverallerna och dom var stora så dom får nog ligga ett par månader i låddan:)
    God morgon!

Vilken stl tog du på velouroverallen?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Tjollabolla
    Pimm skrev 2009-10-07 08:36:40 följande:
    Inte ha dåligt samvete, tror alla förstår varför och istället tycker du är värd lite ledighet.Tjolla, visst köpte du Ej sikke lej tröja till Milo , den randiga i olika blå färger? Isf var den normal i strl?
    Jo det gör dom säkert, men jag vet ju själv hur stressigt det är och med alla besparingar som ska göras får vi inte sätta in vikarier

Japp, köpte den i storlek 98 och tycker nog den är ganska normal. Superfin är den!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • lillronya

Godmorgon i tråden!

Idag gick Alicia och Nikita till skolan i katvigkläder. Roligt när de vill ha det med en gång.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15