• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • solouniko

Godmorgon! Här började vi morgon med att Milla kissade ner hela mig och morgonrocken, haha, farligt med nakenfisar!

Går polarisen från 80 eller 86? ÅH jag vet inte vilken overall jag ska köpa, Millas Holden i 68 räcker inte hela vintern märkte jag när jag provade den igår {#lang_emotions_undecided} Den som var så stor nyss! De växer visst de små liven

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Pimm
    Smultronhjärta skrev 2009-10-07 08:39:38 följande:
    God morgon!Vilken stl tog du på velouroverallen?
    Jag tog 86 i dem ocj just nu pendlar han mellan 80-86. men dom var fina:)
  • Pimm
    lillronya skrev 2009-10-07 08:43:48 följande:
    Godmorgon i tråden!Idag gick Alicia och Nikita till skolan i katvigkläder. Roligt när de vill ha det med en gång.
    Det är väl ett bra betyg på att mamsen köpt rätt:) Dom var så fina i bildtråden!
  • Flock

God morgon!!

FY,VAD JAG ÄR TRÖTT IDAG! Tänker på dig smultron som har haft en liten tjej som har velat amma inatt oxå...

Velourbyxorna i stl 104 var väldigt förstora, så de hamnade i växalådan men det gör ju inget

Någon som är duktig på facebook?? Jag har en vän som jag inte vill visa när jag är online. Någon som vet hur jag ska göra få ändra bara på henne. Jag har letat o letat LÄNGE nu men hittar inte hur jag ska läsa det..

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • lillronya
    Pimm skrev 2009-10-07 08:47:09 följande:
    Det är väl ett bra betyg på att mamsen köpt rätt:) Dom var så fina i bildtråden!
    Ja det är det ju.
    Tack!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-07 08:43:48 följande:
    Godmorgon i tråden! Idag gick Alicia och Nikita till skolan i katvigkläder. Roligt när de vill ha det med en gång.
    Vad skoj
    Pimm skrev 2009-10-07 08:45:49 följande:
    Jag tog 86 i dem ocj just nu pendlar han mellan 80-86. men dom var fina:)
    Ja superfina Jag lurar på ifall jag hade kunnat trycka ner Max i stl 92 iaf{#lang_emotions_dreamer}
    Flock skrev 2009-10-07 08:47:27 följande:
    God morgon!! FY,VAD JAG ÄR TRÖTT IDAG! Tänker på dig smultron som har haft en liten tjej som har velat amma inatt oxå... Velourbyxorna i stl 104 var väldigt förstora, så de hamnade i växalådan men det gör ju inget Någon som är duktig på facebook?? Jag har en vän som jag inte vill visa när jag är online. Någon som vet hur jag ska göra få ändra bara på henne. Jag har letat o letat LÄNGE nu men hittar inte hur jag ska läsa det..
    Ja här har det ammats för fullt men inte har vi sovit där i mellan..nä nä DÅ har vi väntat på bajset Så denna mamman känner sig 10 år äldre just idag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Greksmurfen

em iten skutfråga.. elju lite ruskväder ute å ska cykla 5 km ner till centrum å gå på bio med maxen... tänkte ha hans katvig regnoverall på men vad ska ja ha under... en molo vantfleece overall eller räcker det med en lurv??

• Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-10-07 08:52:41 följande:
    Ja här har det ammats för fullt men inte har vi sovit där i mellan..nä nä DÅ har vi väntat på bajset Så denna mamman känner sig 10 år äldre just idag
    Usch, stackars er allihop! Hoppas det löser sig under dagen..

Du får taa fram alla underbra kläder och känna och lukta lite så försvinner de där tio årna igen!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Therese1981
    solouniko skrev 2009-10-07 08:45:45 följande:
    Godmorgon! Här började vi morgon med att Milla kissade ner hela mig och morgonrocken, haha, farligt med nakenfisar! Går polarisen från 80 eller 86? ÅH jag vet inte vilken overall jag ska köpa, Millas Holden i 68 räcker inte hela vintern märkte jag när jag provade den igår  Den som var så stor nyss! De växer visst de små liven
    God morgon =)
    ja dom växer fort.....
    Tur att jag tog 74 på våran molo turkosa overall. Undra hur länge den räcker....
    hoppas hoppas på salg då kan man köpa mer där...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15