Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-10-13 23:05:23 följande:
    Nej, jag har inte pratat med hennes läkare. Det var ca 1 år sedan vi var på kontroll där senast och läkarna här hemma har noll koll på hennes problem. Tror inte ens det finns ett enda papper här hemma i vårt landsting ang. vad hon har haft för problem.Drar mig lite för att ringa hennes läkare, för jag vet hur svår han är att få tag på
    Ok, ja det låter ju jobbigt att jaga läkare.....svårt.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-10-13 23:10:57 följande:
    Ja det är ju det!Men vissa släktingar hotade med att inte tilltala honom med hans namn då.Sen är ju faktiskt största anledningen till att han heter Emilio att han gör det till minne av sin storasyster Emilia.
    Fy vilka fjantiga släktingar
    Men fint att det blir ett minne till stora syster.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-10-13 23:41:20 följande:
    Dags för sängen här.Ha det bra, tjejer!
    Gonatt, ska göra detsamma.
  • ChokladMoshin
    zingo74 skrev 2009-10-14 08:55:20 följande:
    Oki, tack. Svårt med storleken ändå, lilleman fyller 1 i december, är nu ca 73 lång. Så en 80 kanske är bra nu, men funkar inte till våren och 86 blir nog på tok för stort nu.... Vad tror ni?
    Jag har köpt stl. 86 till min tjej på snart 19 månader som är 80 cm och 11kg tung, den kommer hon kunna ha hela vintern/våren.

Goddag till er andra också!!
  • ChokladMoshin

Näe, dags för storstädning av köket. Skura ugn, micro, kyl å frys...bläääääää.
    Cu!!

• ChokladMoshin

Ängeln: Ååååååååååååååååååh, vilken sötnos!!! Stort Grattis!!

Hej till alla er andra. Här har inte blivit mycket Fl de senaste dagarna. Och nu är det dags att bege sig till Arlanda och hämta gubben
    CU!!

• ChokladMoshin
    THEA och Grodan skrev 2009-10-18 22:59:53 följande:
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    GRATTIS!!
    Gokväll allihopa förresten!
    Hinner ju inte vara här så mycket känns det som
  • ChokladMoshin

Gonatt på er!

Får försöka hoppa in lite oftare nu!!

• ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 10:23:45 följande:
    Heej gumms! Jag har haft något psyko som anmält mina inlägg helt planlöst & det hela blev faktiskt så jobbigt att jag bestämt mig för att ta bort mina bilder & allt. Nu har jag dock nog luskat ut vem det var och känner mig lite bättre. Känns så lustigt då man känner sig påhoppad och inte vet vem det är.
    Trevligt att se dig tillbaka!!
  • ChokladMoshin

Gomorron allihopa!!

Ser att det pratas klädpengar.
    Min man har noll koll på våra pengar.
    Han blir glad om han har till cigg och en kaffe om dan, sen kan han fråga ibland om vi har några pengar på sparkontot. Men han har verkligen noll koll och bryr sig intge så länge vi har mat och kläder. Och ja kläder har vi ju massor, eller i alla fall barnen .

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15