• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-12-14 20:55:12 följande:
    skyller friskt ifrån mig med att jag jobbat sen 23:e nov, med bara 1 dag ledigt! min hjärna går på kaoslåga just nu.. EN vecka kvar bara!!! nästa tis e sista hela dagen!!!! ons lite jobb, sen städar vi bara, o sen fikar o får julklapp ja, attans o missa den då!! *lägger i ska ha listan.. ska beställa när jag orkar sitta en helkväll!!!*
    Tänkte precis skriva att du jobbar nog för mycket. Har för mig att jag såg dem i någon webshop förra veckan. Tycker också de är snygga. Blir tröttis på massa print. Lagom blandning är bäst.
    Hoppas tomten kommer i år...........
  • Morty
    Tasha78 skrev 2009-12-14 20:49:54 följande:
    min inbox lyser inte
    fixat!
  • Morty
    Tasha78 skrev 2009-12-14 20:55:57 följande:
    oj 3 stycken, gillade det på utomjordiska bäst
    blir mer utmaning av det hela då....*fniss*
  • Morty

{#lang_emotions_flower} Grattis Stormis till ert underverk Svante {#lang_emotions_flower}

• Morty

Voijne vad jag längtar efter julen nu. Eller egentligen julledigheten!!! Inget flyt alls på jobbet just nu.

MEN.....det kan bara bli bättre!!!

• Morty
    lillronya skrev 2009-12-15 10:06:32 följande:
    Jag är sugen på julgodis. Tänkte att jag skulle göra lite, men jag kommer ju bara att äta upp det själv då. Julledighet är trevligt det med. JAg har valt helt fel yrke för sånt bara...
    Blir ju tyvärr lätt så. Barnen hade gjort små kokosbullar i helgen hos mormor och jag är och norpar där heeeela tiden. *fy skäms på mig!*
    Jag är själv på jobbet. Mina 2 kollegor är på semester. En på Kanarienöarna och en i Thailand. Det är så mycket enklare när man själv är på semester.
    Flock skrev 2009-12-15 10:09:37 följande:
    God morgon!!Vad härligt med en ny liten trådbebis! Grattis Stomis och hela familjen!!!NU har jag kommit på mitt problem!! Jag får aldrig sitta vid datorn för godisburken, sedan kommer de stora barnen hem och vill ha datorn och när väl alla tre söta barn sover och jag går och sätter mig här och ska titta till er på kvällen..Då kommer mannen och sätter sig bredvid och ska prata och titta aftonbladet med mig.. men idag kom jag på lösningen.. En netbook!! Så smart jag känner mig idag *lalalala*I övrigt känner mig så tråkig..har inte hunnit följa kalendrarna och har således inte shoppat något. Fina fynd ni andra har gjort iaf!!!
    Det var ju en bra idé!
    Då har du handlat lika mycket som mig. Plånboken är iofs gladare eller kortet kanske man ska säga.
  • Morty
    Tjollabolla skrev 2009-12-15 10:17:27 följande:
    Hmm är det fortfarande ingen som hört av Liljan??? Hon har väl inte skrivit i tråden sen i lördags! *börjar bli orolig*
    Jo men var hon inte hemma på permis i söndags em/kväll. Sen skulle hon väl infinna sig på sjukhuset på måndag klockan 9 igen. Eller jag har kanske blandat ihop dagarna.
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-12-15 11:20:40 följande:
    Fick precis mess från Liljan, hon mår förhållandevis bra, ingen förlossning på G men hon är för trött för att sitta vid datorn, eventuellt skulle hon komma hem ikväll och kikar in då om hon orkar
    Hälsa henne från oss alla! Hon gör nog rätt i att verkligen vila!
  • Morty
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-15 19:16:22 följande:
    Hej tjejer! Helt off är jag verkligen, lite jobbigt är de allt Slutbesiktning gjord idag iaf utan större fel, känns såååå skönt! V och hans bror är och målar i garaget nu, i morgon börjar vi bära kartonger!! Någon bebis som tittat ut?
    Japp, världen har blivit en Svante rikare.
  • Morty
    MejaKiZnic skrev 2009-12-15 20:04:18 följande:
    Längtar tills man får se lite bilder på Svante sambon och jag har börjat bli lite småsugna samtidigt så känns fisen så liten än. Så J*VLA trött på allt nu, Melinas gammelfarfar somna in och söta Tekla lämna världen fort. Sambon åkte in på akuten i eftermiddags och ligger på operationsbordet nu rädd att oturen är över oss så de händer något. Hittills verkar de inte allvarligt men är orolig. När ska de vända Underbar BT som vanligt
    Kramisar...hoppas det vänder nu och att allt går bra med sambon. Låter som du har det megajobbigt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15