lillronya skrev 2009-12-15 10:06:32 följande:
Jag är sugen på julgodis. Tänkte att jag skulle göra lite, men jag kommer ju bara att äta upp det själv då. Julledighet är trevligt det med. JAg har valt helt fel yrke för sånt bara...

Blir ju tyvärr lätt så. Barnen hade gjort små kokosbullar i helgen hos mormor och jag är och norpar där heeeela tiden. *fy skäms på mig!*
Jag är själv på jobbet. Mina 2 kollegor är på semester. En på Kanarienöarna och en i Thailand. Det är så mycket enklare när man själv är på semester.

Flock skrev 2009-12-15 10:09:37 följande:
God morgon!!Vad härligt med en ny liten trådbebis! Grattis Stomis och hela familjen!!!NU har jag kommit på mitt problem!! Jag får aldrig sitta vid datorn för godisburken, sedan kommer de stora barnen hem och vill ha datorn och när väl alla tre söta barn sover och jag går och sätter mig här och ska titta till er på kvällen..Då kommer mannen och sätter sig bredvid och ska prata och titta aftonbladet med mig.. men idag kom jag på lösningen.. En netbook!! Så smart jag känner mig idag *lalalala*I övrigt känner mig så tråkig..har inte hunnit följa kalendrarna och har således inte shoppat något. Fina fynd ni andra har gjort
iaf!!!
Det var ju en bra idé!
Då har du handlat lika mycket som mig. Plånboken är iofs gladare eller kortet kanske man ska säga.