• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-17 10:33:59 följande:
    Ja verkligen! Ja det får jag göra.Hmm jag vet ju inte vem de r. Men det lär jag väl märka.
    VA!!!! Har du inte sett på Ullared???
    Hoppas tomten kommer i år...........
  • Morty
    Morty skrev 2009-12-17 10:42:49 följande:
    VA!!!! Har du inte sett på Ullared???
    Boris är VD:n och Morgan jobbar på lagret.
  • Morty
    lillronya skrev 2009-12-17 10:43:43 följande:
    Nä Jag hänger ju här på kvällarna.
    Du får leta upp det på nätet då och kika där. Kanal 5.

Nu ska jag bege mig ut på vägarna och styra kosan mot Sturup.
  • Morty

God morgon på er!

Mattis lurv har försvunnit på dagis. Personalen har varit väldigt engagerade och letat m m men tyvärr utan lycka. Nu tänkte jag faktsikt sätta upp lappar där i hopp om att någon kanske sett den. Tänkte ha foto på honom med den på (tur man botograferar barnen ofta ) Men vad ska man skriva? Räcker det typ med något så här:

Mattis fleece har försvunnit spårlöst här på dagis. Någon som har sett den?

Räcker det eller? Inte lönt att skriva lurv för det kanske inte andra vet vad det är.

• Morty
    Tjollabolla skrev 2009-12-18 08:48:10 följande:
    Nej fy vad tråkigt! Ja det blir väl bra att skriva så, beskriva den kanske med även om du har kort med? Hoppas ingen tagit den!
    melizza skrev 2009-12-18 09:05:36 följande:
    ååå  nej va trist....hoppas den kommer fram snart
    Ja, jag hoppas verkligen att den dyker upp. Mattis säger att han hängde den på sin krok i kapprummet. Han hade haft den på sig under overallen när de varit ute efter lunch i tisdags.
    Tyvärr så hade jag inte namnat den men när jag berättade det så sa fröken. Här här INGEN annan som har en sån så det kan man inte skylla på...... Fast det hjälper ju föga med att namna tyvärr. Jag köpte en vinterjacka till Moa på Lindex och den var namnad samt tel nr. En dag berättar fröken att någon tagit hennes jacka men där hängde en likadan i samma storlek. De hade gått runt på skolan för att se om de kunde inte jackan men ingen lycka. Så till vilken nytta att namna kan jag då känna. Nä fy vad sur jag är när plagg försvinner. Sen spelar det ingen roll vad det kostat, man måste skilja på mitt och ditt. Visst kan man ta fel, men det stör mig ändå.
  • Morty
    Morty skrev 2009-12-18 08:42:31 följande:
    God morgon på er! Mattis lurv har försvunnit på dagis. Personalen har varit väldigt engagerade och letat m m men tyvärr utan lycka. Nu tänkte jag faktsikt sätta upp lappar där i hopp om att någon kanske sett den. Tänkte ha foto på honom med den på (tur man botograferar barnen ofta ) Men vad ska man skriva? Räcker det typ med något så här: Mattis fleece har försvunnit spårlöst här på dagis. Någon som har sett den? Räcker det eller? Inte lönt att skriva lurv för det kanske inte andra vet vad det är.
    Go kväller! Nu är jag glad och lycklig! Lurven är återfunnen! Det visade sig att Mattis själv lagt den i sin ritlåda! Jag som frågat honom ett par gånger men då har det bara varit - jag hängde den på kroken.
  • Morty
    Smultronhjärta skrev 2009-12-18 19:35:39 följande:
    De flesta är väl upptagna med julstök..Jag har ju gjort en himlans massa julgodis halva dagen Favvon är denna www.alltommat.se/recept/rocky-road-fudge-2393 Vilken tur att jag har bestämt mig för att inte tänka på beach 2010 förrän efter jul
    Har varken bakat eller gjort julgodis. Iofs är ju det inte ovanligt......
  • Morty

FlowerPowerMama: Undrbar shopping! Airbrush är också på väg hit. Fina bilder på barnen.

Milliz: Najs shopping!

• Morty
    lillronya skrev 2009-12-20 20:55:01 följande:
    Fjäril/stad tcker jag.
    Hej!

Vilken storlek tog du eller fick du på Airbrush?
  • Morty
    lillronya skrev 2009-12-20 21:04:44 följande:
    Hej! Fick ta 128 för att det bara kom en 140 och den var bokad till nån annan.
    OK, då får vi se vilken storlek som kommer hem här. Fick bara reda på att hon hade fått in tröjorna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15