Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-12-07 21:45:58 följande:
    Damien och Adrian skrev 2009-12-07 21:45:31 följande: 3hundra någonting
    bra att veta... {#lang_emotions_dreamer}
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-12-07 21:47:17 följande:
    Hej hej!Här är det bara bra. Mer er då?Aha, kul att T går så bra. Men du har väl mycket nytt att sälja va? Jag har typ inget tyvärr. Skulle behöva så jag kan shoppa lite nytt.
    ja det är ganska mkt nytt och nyskick. Jag ahr inte sålt ett plagg sen före sommaren såvitt jag minns så jag ahr väl 100 plagg som ska ut. Adrian har inte hunnit använda allt heller, när jag väl sorterade ut lagren insåg jag vilka mängder jag köpt haha! Har en bambitröja jag provade bara för att jag skulle, det blev en gång. Kunde ju sålt den helt ny istället men men.
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-12-07 21:47:49 följande:
    MED er ska det ju stå
    vi mår fint.  Är lite stressad bara, man är trött men eftersom det blivit husköp och maken jobbar över mkt just nu före jul så får man liksom glömma det där med sömn... på lördag ahr vi namngivningsfest/kalas.
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-12-07 21:51:23 följande:
    Har han inte hunnit använda allt? Konstigt!! Åh, bambi som är så fin.
    javisst är det underligt???? Ja bambi är fin men han är så fin i klara blå och röda färger så jag har liksom gått mkt på andra kläder, även en del "otippat". Sen köpte jag lite från Lindex o Ullared i tron att det kunde behövas, men har man molokläder från golv till tak så...

har du köpt något fint på sistone då? jagar du kalendrar?
  • Damien och Adrian
    Stormis skrev 2009-12-07 21:53:05 följande:
    Förlåt, det är mitt fel. Pölsekärringarna vill åt en ny trådbebis . Ut med det bara, kommer säkert att passa vår lillebror bra
    Ska fixa i dagarna, så kniiip eller fixa det fort!
    Duntoffla skrev 2009-12-07 21:52:58 följande:
    Kul med hus! Är det i samma stad som ni redan bor? Kul med namngivningskalas (men rätt skönt när det är över )Kan tänka mig att det är lite lätt stressigt med två barn, namngivning och husköp och en arbetande make. Kommer han vara ledig något i jul i alla fall?
    ja, han ska vara ledig en del, det har bara kört ihop sig - som det brukar. Ena sekunden sa vi att vi väntar med husköp, nästa vände vi och satte fart. Typiskt oss att göra allt på en gång.
    ja huset är i samma stad, lite mer i utkanten för nu bor vi mitt i smeten. 10 min till centrum (där jag jobbar) med bussar som går ofta (vi har bil men jag ahr inget körkort än).

bild:

http://www.familjeliv.se/Hem/damien_och_adrian/galleri.php?cur_album=Familjen+hemmet
  • Damien och Adrian

efterlyser tigersuiten, någon som sett den?

Molo bodysuit med tigrar

Jag har förlagt den nu när den ska säljas *helvirrig* Hittar den väl om några månader när man ska flytta *asg* tur jag inte hann lägga ut den på T - jag ahr letat igenom säljakorgarna och i lådor och överallt. Ingen Zelda i tråden?

• Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-12-07 21:59:31 följande:
    Ja, håller med att D passar i de färgerna. Kul ibland när man väljer något otippat också.Jag är skittråkig, shoppar inte alls mycket. Kikar lite på kalendrarna men inget som lockar direkt. Inser att N har en del kläder,särskilt tröjor. Kom ju hem med en del från salgen. Har även en del Småfolk liggandes i väntan på att han ska växa till sig. Är sugen på en lurv men har en sprillans liggande som han snart kommer att ha. Kan inte köpa en till liknande bara för att.
    jag tänkte på Adrian men även D passar i sama färger. Även grönt. Förstår dig med Noels kläder, även jag ahr legat lite lågt på sistone, inte mkt som lockar. vill se nyheter eller jättereor. ;.-) Nya mörkblå lurven är så himla kalasfin, kunde inte låta bli den!{#lang_emotions_heart}
    modestyclara skrev 2009-12-07 22:00:05 följande:
    Damien och Adrian skrev 2009-12-07 21:58:12 följande: Sött hus! Ser nästa nybyggt ut?
    1994. Det är en del att göra, t ex måla huset, fixa lite med balkong och ett fönster -  men mest smågrejer  - skönt! vi är inga fixare och vill gärna lägga pengar på lite lyx istället.
  • Damien och Adrian
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 22:03:47 följande:
    Nästan så man vill bli gravid bara för att färdknäppa
    Jag avskyr sex när man är höggravid måste jag erkänna. Längtar tills man kan sätta igång igen nu när min kropp är min, det är väl snart det.
  • Damien och Adrian
    ChokladMoshin skrev 2009-12-07 22:06:43 följande:
    Ooooh, på det viset. Här var det hardcore nästan ända in på Bb
    haha! Jag var ENOOORM så det var inte att tänka på, lyftkran i rätt position had behövts.

modestyclara skrev 2009-12-07 22:06:26 följande:
    Damien och Adrian skrev 2009-12-07 22:04:22 följande: aha, vi hade ett från däromkring vill jag minnas, var mest måla fasad och piffa lite inna som behövdes...men vi tröttnade på hus och flyttade till nybyggd lgh istället *softar*
    ja, lägenhet har sina fördelar men jag ahr bott så i hela mitt liv så hus drar. Samtidigt avskyr jag rökande grannar så hus är enda tänkbara även om vi funderade på en takvåning ett tag för att slippa husstök. {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15