Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-11 16:21:29 följande:
    Nej nu är lillebror färdigbakad så det är bara att go for hardcore Jag har inte öppat mitt Ellospaket ännu, det ligger i bilen eftersom jag hade en svettattack efter att jag och min trotsunge hade varit och hämtat det-vi hann bland annat med att riva en ställning med godis, "städa" golvet,kassabandet och det mesta på Ica med Max kläder då han rullade som en krokodil. Som pricken över i körde han över en tants fötter med lilla kundvagnen så att hon skrek till..Inte ett dugg roligt då men nu är det lite kul faktiskt Dröjer länge innan jag ger min in på att handla med båda barnen igen
    Handlade med barnen och maken i förmiddags, inför kalaset. Damien gick framför mig ca 1 m och gick - som barn gör - utan att se sig för. en tant stannade sin vagn tillfälligt närhon såg honom men körde sedan PÅ honom så han fick den i huvudet, om än inte hårt. sedan sa hon irriterat till mig att barn ska sitta i vagnen och inte springa omkring i affären. jag blev så vansinnigt arg men behärskade mig och sa att han minsann har två ben precis som hon! Dj-a kärring!!!! {#lang_emotions_yell} 70-75 år var hon.
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-11 17:11:52 följande:
    Men vilken kärring  
    ja hemsk människa.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-11 17:09:23 följande:
    Fyyyy tusan rent ut sagt!! Småfolks lurven va UNDERBAR!!!  Riktigt djupröd och bara helt lövely!! Tom gubben sa " Å Tjena vilken fin jacka "
    vad kul, de såg inte så fina ut på bild.... *duckar*
    Stormis skrev 2009-12-11 18:03:24 följande:
     Snygg kombo vår lillebror blir av dina barn .
    hmmm, namnmässigt eller? *fattar nada* Vad ska han heta?
    Zvartaliljan skrev 2009-12-11 18:27:13 följande:
    Hej hej. Kikar bara in lite snabbt. Orkar inte sitta här ikväll...mår inget vidare. Ligger självklart inlagd, imorgon ska jag få järn intravenöst och tillväxtul, ständiga kontroller av blodtrycket och urin blir det. Bt låg på 166/90 när jag kom in och nu efter vila låg det på 157/85 så de misstänker ju starkt havandeskapsförgiftning men vi får se hur det fortsätter, kan ju bara vara stress. Ska iaf hålla mig ifrån datorn lite...flimmrar bara för ögonen ändå. Ville bara avlägga lite status till er och kolla så jag inte missar något viktigt fynd eller så
    stackare! ta hand om dig, havandeskapsförgiftning ovanpå allt annat är inget kul! stressa ner och VILA!!!

Nej inga fynd idag, jag har inget lagt ut. Sista bodyn du köpte idag har jag ingen möjlighet att skicka i helgen vi har storkalas med namngivning och annat här, men antar att det är lugnt.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-12-11 19:42:48 följande:
    www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=7...Denna fina men jag köpte hos cillen
    åhh jättetjusig! Bra köp!
    nikki2006 skrev 2009-12-11 19:50:28 följande:
    kanske tittar in senare flickor, skall lägga barnen och sen har jag typ 35 paket att packaVill bli färdig idag för imorgon är det städa och sen på söndag fyller Jessie 2 årMan tror knappt att det är sant, tiden går såååå fort nu
    Grattis i förskott! blir det moloklänning på kalaset då?
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2009-12-11 20:03:24 följande:
    Blä för att packa paket. Men kul med en 2 åring. Här blir det också kalas i helgen, har en liten här som fyller tre. Så massa kalas och glöggkvällar nu ända fram till jul.
    grattis till liten här också!

Kan tyvärr inte svara om leggins, jag ahr bara grabbar.
  • Damien och Adrian
    Stormis skrev 2009-12-11 22:26:42 följande:
    Nä, den var kasnke lite överkurs . Menade mest att D sattes igång och att med A hade du högt tryck ... Jag tycker att de är lika de andra printleggingsen, typ flower och babushka. K är 85 cm, smal . De sitter bra på vaderna, men lite löst kring låren i stl 92. Upplever inte att jag kunnat ha större. Ang blekning så har jag inte tvättat dem mer än  2-3 ggr, men än så länge är de lika fina som nya. Jag gillar dem supermycket!
    ahaaa! jag hade högt tryck med D också, fick havandeskapsförgiftning.
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2009-12-14 13:35:37 följande:
    Tack!Allt är bra här!Sitter och är mallig för att Emilio verkar ha slutat med blöjan. Han har varit torr hemma vissa dagar ett tag nu. Men både igår och idag har inte velat ha den alls och ändå klarat att ha jeans på sej. Innan har det bara funkat utan brallor. Tom när vi var ute och körde och sen ute och lekte så var han utan.JAg blir löjligt stolt.
    vad roligt! Damien var nog redo tidigt men vi har inte hunnit... eländiga föräldrar.  han älskar potta o toalett och att vara blöjlös. Vi ska ta tag i det nu.

Det kom ett paket från my-baby idag, ett par stjärnbyxor till A som matchar taxitröja med stjärnärm, och ett linne jameson till D.

Idag ska Damien vara stjärngosse på dagis, snyggt med en blåtira han har runt hela ögat - han var i slagsmål med en 4,5 åring på namnginingskalaset i lördags.

nu vill Adrian byta blöja o käka! Chefen ropar!
  • Damien och Adrian

GRATTIS TILL Stormis!!! {#lang_emotions_flower}

Mår ni bra pölsekärringar så här före jul? Köper ni mkt kläder? Själv köper jag som tokig måste jag säga, men det mesta är på posten.

idag köpte jag dessa trots att jag lovat  mig själv att avvakta mer kläder från Molo (de är sååå smarta va! mn köper alla som kommit i avvaktan på nytt...)

http://www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=31472

till Adrian och

http://www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=31228

till Damien.

biltröjan hade jag LOVAT mig själv att INTE köpa eftersom jag avskyr randiga öärmar på Moloplaggen de är så röriga ändå. vil ha stjärnor elelr helprint. Men men nu kunde jag riktigt se lillebror i denna randiga tröja så jag blev liksom kär ändå... {#lang_emotions_embarassed} 

• Damien och Adrian
    söta kråkan skrev 2009-12-15 15:48:08 följande:
    hehe eller hur och mamma önskar att hon kunde sluta önska sig den
    såg på T att du satsar hårt på alla gamla nya printisar - du ska ju köpa allt snyggt jue!
     tur för dig och mig att jag bestämt mig för att sluta köpa på mig gamla print och avvakta nya Molo.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15