Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

söta kråkan skrev 2009-12-15 15:51:51 följande:
    hehe jag har ju dom i 86 som blir för smått nu
    jag börjar också kika på 92:orna men funderar på om inte byxa + tröja är käckast ändå. Kanske blir det en ny 92:a de nya printen är ju så mkt större. 92 i de gamla är ju som 86 mer el mindre, därför avstår jag. Men de är såååå fina! varit nära på knapparna, haha!
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian

idag ska granjäv-n upp omjag så ska dö på kuppen, normalt sett fixar jag allt sånt 1 advent men har haft det så stressigt. men det är nu el aldrig! {#lang_emotions_tomte}

• Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 16:00:09 följande:
    C är nog din lokala disk skulle jag tro, den där du har alla program etc
    jag vill hellre prata M.

M som o MOLO! {#lang_emotions_cool}
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 16:05:51 följande:
    Hihi..förstår det Det har varit lite mkt ot prat men nu har ju mysteriet snart nått sin lösning
    åh jag menade inget illa, haha, det var sagt lite på skämt.
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-12-15 16:08:44 följande:
    Hmm är jag här får jag höra att jag ska vila ordentligt o gör jag det o alltså inte sitter vid datorn så blir alla oroliga Men jag tycker ni är gulliga Sover mest hela dagarna nu...mitt hb hade idag iaf gått upp till 99 så infusionerna har börjat hjälpa, läkaren tyckte jag hade betydligt mer färg i ansiktet nu bt låg på 138/82 när jag skulle åka hem, så inte så jättebra men inte så högt heller. Så jag är utskriven nu. Och här snöar det så Maia är försvunnen med grannpojken som tog henne i pulken o drog iväg
    hejsan! Här snöar det med.

Tänkte skicka din skidflicka idag!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 16:12:39 följande:
    Förstod det Fina inköp! Jag gillar faktiskt randiga ärmar har jag insett,min senaste randiga kärlek är vårens hangar med randärm Vilken skillnad när tröjan väl kom på!
    ja vissa är fina, hangar köpte jag aldrig fast jag hade tänkt det.  Just den här biltröjan är så rörig ändå, precis som cuba cars eg, så lite stjärnor el så hade passat mig bättre. det kommer kanske.

Jag tror lillebror blir väldigt fin i den tröjan iaf, st 68, hoppas den är lite stor så han hinner växa i ett par NS jeans till den.  Har också röda Idat manchester som kan bli fina. Även velour faktiskt, men börjar tröttna vill ha "riktiga" byxor.

Kan rapportera att jag TVINGAR på stackars Damien sin hajtröja, jag får verkligen locka o pocka, den är inte alls uppskattad trots hajar och stjärnor. nej han ska ha TÅGtröjorna, gudskelov jag har en junior och en babymodell för de tvättas hela tiden. bilar går också bra och gamla dalmatinerna t ex, men han börjar få egen smak och egna idéer snart kan jag inte köpa utan att fråga *hemska tanke*
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-16 08:14:09 följande:
    Hej tjejer!Vet inte om jag hinner kika in nåt mer före Jul så jag lämnar ett..GOD JUL PÅ ER ALLIHOPA!!KRAM FRÅN BUBBLIS OCH MIG Ta hand om er och hoppa lungt
    GOD JUL! {#lang_emotions_tomte}{#lang_emotions_tomte}{#lang_emotions_tomte}
  • Damien och Adrian
    Tejja skrev 2009-12-16 09:32:52 följande:
    Hej i tråden!! Nu har det varit sådär galet länge sedan jag var här igen. Vad har hänt i tråden? Några bebisar än?
    ja Stormis har fått bebbe!
  • Damien och Adrian

någon som vet någon shop som har molosuits på rea just nu? Känner för ett litet plagg till Adrian, jag tycker inte han har tillräckligt många suits konstigt nog.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15