Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-12-07 23:08:26 följande:
    Vi har inte använt våra lurvar på 1,5 mån nu, så här är väldigt kort lurvsäsong tyvärr.. Ja mailingbagsen och kvitton måste man skynda sig att städa undan. Det är bara det att M jobbar på posten så ibland hinner han ju se att det kommer något paket, men som tur är så delar han inte ut post här vi bor så oftast hinner han inte se vad vi får för post
    *asg* om paketen försvinner kanske det är han?
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian

hade hoppats på mer T men Adrian ligger på armen sedan 1 timme, så antingen gör jag ett sistaförsök nu el så får det bli imorgon... ska iaf sluta prata med er nu, snart nanedax! natti!

• Damien och Adrian
    Milliz skrev 2009-12-07 23:19:04 följande:
    De är så söta när de ska hjälpa till och pynta. Vi pyntade Elias rum ikväll innan han gick och la sig. Så nu har han fått en egen liten gran och en snögubbebelysning. Han var så glad när han fick bestämma hur pyntet skulle vara i granen.
    vad mysigt! D har en snögubbe med belysning och en stjärna i fönstret som han älskar.
  • Damien och Adrian

bara jag vaken nu eller? {#lang_emotions_dreamer} fick blodad tand med T o la upp lite mer men nu orkar jag inte mer så natti!

• Damien och Adrian
    solouniko skrev 2009-12-08 08:01:28 följande:
    Damien och Adrian skrev 2009-12-08 01:03:08 följande: ÅH, världens finaste bambitröja ju! Sugen blev jag som bara den på att bunkra till nästa bebis, men tröja på så pyttiga är ju inte så praktiskt En bambisuit i 56 hade jag gääärna haft till nästa bebis dock
    Någon annan var också väldigt sugen!   Jag håller med, föredrar suitar faktiskt. Jag och maken avskydde bodies på Damien från stlk 68 och upp till 86 när det kändes praktiskt ute igen när det var kallt. Annars är tröjor snyggare då de är utanpå byxor och snabbare att ta på. Suitar är lätta att ta på då de är bredare än molos bodies och så härligt med ett plagg över hela kroppen! Jag står varje dag o kikar i Adrians klädlåda men det är nästan alltid suitarna som åker fram.
  • Damien och Adrian
    Morty skrev 2009-12-08 09:17:56 följande:
    Det är ju för att du redan shoppat allt från molo. Jag har köpt 2 molo nyheter och nada från kalendrarna. Jag gillar iofs NS. Men sparar monetas till molos vårnyheter och julklappar.
    jag köpte en molosuit igår i kalender, stickade blåvita. Annars har jag inte shoppat något  - NS har jag redan hela kollektionen känns det som. Molo sparar jag mig till storrea el salg, är trött på att köpa hela kollektionen til dyra priser, särskilt nu när priserna stigit. många plagg var ju så likartade i färgerna med.

Ser fram emot vårens, ska nog köpa en del i dec-jan med, örnen har jag inte köpt än o inte hajtröja till Adrian, men det är inte bråttom. Tar detnär shoppingsugen faller på.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-12-08 09:20:42 följande:
    neee jag har en del på min "vill ha lista" jag har varit sparsam med inköpen denna hösten jaa sant spara till vårnyheterna är inte fel
    vad står på din önskelista?

Jag tror jag ska köpa ett linne jameson el vad den heter, den med mc för junior. Mer vet jag inte, jag har en hel del trots allt. Kanske en moose/trafiktröja el suit.
  • Damien och Adrian
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-08 09:26:09 följande:
    Är också shoppingsugen, men nu är mina shoppingpengar slut, och jag vet inte om det är lönt att lägga upp mer på T heller?Shoppade dock en Mololurv+ lurvrånis på Babyshop nu på morgonen.
    jag lade ut på T igår och måste säga att det gått ganska bra, men jag tror att jag antingen har sånt folk vill ha eller att jag lägger för låga priser. köp-nu är poppis. Sålt för 1000 kr hittills. Gott, det betalar hela mitt eget köp på T av en säljare häromdagen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15