• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-10-19 23:20:12 följande:
    jadå allt bra Städar oxå ofta i mitt kök, extra kul att städa i ett nytt kök, eller hur? löjligt, men sant
    Helt klart roligare att städa nu! Det gamla köket var omöjligt att ens försöka städa. Fråga alla som var här i våras.
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 23:24:57 följande:
    Godnatt jag borde också nana nu men är så nervös...ska vaccinera mig imorgon
    Vaccinationen fixar du lätt!
    Jag har tagit den och det var inga problem. Lite öm i armen efteråt bara.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-10-19 23:32:38 följande:
    Helt klart roligare att städa nu! Det gamla köket var omöjligt att ens försöka städa. Fråga alla som var här i våras. Vaccinationen fixar du lätt!Jag har tagit den och det var inga problem. Lite öm i armen efteråt bara.
    Håller med!
    Vårt kök var mörkbrunt trä, fast det var inte ens riktigt trä.. sånt som de klistrat på vanliga luckor som såg UT som trä.. Snyggt!
    Nu är det ljust o fint o i helgen har vi fått upp spots under överskåpen o elutttag! *glad*
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 23:24:57 följande:
    Godnatt jag borde också nana nu men är så nervös...ska vaccinera mig imorgon
    Håller med ronya! Det var ingen big deal, öm i armen nån dag efter bara..
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • lillronya

Är det sovmorgon i tråden idag?

Godmorgon iaf...

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Mamma Kråkan
    FL Lisa skrev 2009-10-20 08:02:05 följande:
    godmorgon. Ja här blev vi just väckta av telefonen. Det är väl typiskt att telefonen ska ringa tidigt när Alvin väl tar lite sovmorgon
    hihi det brukar väl vara så{#lang_emotions_wink} 

hej hej föresten *viinkar*
  • RååSa BuBBlan

*mutter mutter*

Säger glatt nu på morgonen...  " Å snart är det Molo salg, gud va roligt "

Gubb skrället surar till på en gång!!!  " De blir ingen resa, bla bla bla bla, Molo är ingen mänsklig rättighet, bla bla bla, det kostar flera tusen, bla bla bla "

Men han köper Kent biljetter, teknikprylar o va fasiken han vill ur GEMENSAMMA kassan!!

Jag säger att jag säljer ju på T för att kunna åka, det är inget som påverkar vår gemensamma kassa alls...

" Men pengarna kommer ju där ur från början " får jag till svar...

Jag börjar bli allvarligt less på hans jädra sura humör!!! Allt bottnar nog i att han tycker jag ska jobba, men han ska inte hjälpa till nåt här hemma så det funkar {#lang_emotions_yell}

Nu är det krig kan jag lova!!

Jag betalde ALLA förra månadens räkningar och förde över ALLT resterande till lånekontot, han hade varenda krona kvar på sitt konto!!!

*ARG*

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Smultronhjärta

God morgon{#lang_emotions_sunny}

Idag är det mööörkt ute-Max var tvungen att hålla handen till bilen.DÅ är det mörkt ute

För min del väntar en himlans massa packande efter gårddagens avslut som gick superbra så nu är mitt säljasug väckt..ska försöka fota lite under dagen om jag får för Lova{#lang_emotions_dreamer}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 08:32:15 följande:
    God morgonIdag är det mööörkt ute-Max var tvungen att hålla handen till bilen.DÅ är det mörkt ute För min del väntar en himlans massa packande efter gårddagens avslut som gick superbra så nu är mitt säljasug väckt..ska försöka fota lite under dagen om jag får för Lova
    Ja men gud ja!! Det va alldeles svart i morse när vi gick upp!!

Härligt med bra avslut {#lang_emotions_money_mouth} Kommer det småttisar ut härnäst? {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Therese1981
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 08:32:15 följande:
    God morgon Idag är det mööörkt ute-Max var tvungen att hålla handen till bilen.DÅ är det mörkt ute För min del väntar en himlans massa packande efter gårddagens avslut som gick superbra så nu är mitt säljasug väckt..ska försöka fota lite under dagen om jag får för Lova
    god morgon =)
    kul att t går bra....det gör det även för våran del här =) sparar ju till salg =)
    hoppas snart man får veta när det blir.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15