Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Eller finns det kanske barnspel till Wii? För isf skulle ju tomten kunna ge mamman och Maxen en gemensam julklapp{#lang_emotions_dreamer}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    MejaKiZnic skrev 2009-11-13 15:51:26 följande:
    neeeeeeeej dotter har fått 39 graders feber och jag tar fram veloursuiten vi köpte på salgen (hittade den äntligen), tror ni inte den var för liten står stl 92 men är mer som stl 80 och är precis tjejen kan ha, vart kan jag hitta denna i stl 92? Älskar dessa och kan inte leva utan de så snääääla www.alltforforaldrar.se/tumadre/images/2008/m...
    Ingen koll på dressen tyvärr och stackars liten som är sjuk..Krya på sig{#lang_emotions_flower}

Jag gjorde samma sak..kom hem med en kaninbody i stl 80 enligt lappen men det är en 92{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta

Jahapp- nu blir det v-smile iaf Tack vare Flowerpowermama
    Då kanske jag borde ta och köpa en konsoll också

• Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 18:50:34 följande:
    Godkväll! Hmm det där v-smile såg ju roligt ut. Finns det på Ullared kanske???
    Du, det är en fråga som jag faktiskt undrar över också! Får nog ringa dit och fråga
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 18:51:52 följande:
    Hej sötnosar! Gissa vem som smitit hem på permis ;) Dom placerade mig på nåt neurologiskt rehab hem idag men jag bröt ihop totalt och bara stört grina, gud så jag ville hem.. Å dom va snälla o gav mig lite ledigt i helgen eller så tröttnade dom på mitt bölande ;) så vinglig och ragglig e jag glatt hemma i min säng igen :)
    Heej!

Hur är det med dig? Som jag har tänkt på dig av olika anledningar, senast för en timme sedan när jag stod och höll i ett par röda velourisar stl 104
    Stooor kram till dig
  • Smultronhjärta
    LitenBlomma skrev 2009-11-13 18:53:51 följande:
    Var den felmärkt? För Mejas var i stl 80 och jag tyckte att den var rätt stor i storleken.
    Ja denna bodyn var lika stor som en annan Molobody stl 92 så min var felmärkt
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-11-13 18:57:52 följande:
    Har du med hållt i röda velourisar i strl. 104 idag det har jag med, och köpte dem också. Ella behövde lite byxor så det blev en runda till Lindex
    Jag köpte inte några..Max drunknar i stl 104{#lang_emotions_dreamer}
    Men däremot köpte jag 12 par strumpor till Max för 40 spänn
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 19:01:37 följande:
    å röda velourisar :)  :)  *vill ha*  jag e inte så illa däran när man kan locka med röda brallor ;)  var hittade du dem???
    Ska jag köpa dem till dig för jag ska dit imorgon igen? Jag var sist ut och lär vara först in så de är nog kvar
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 19:08:25 följande:
    ja snäla vill du det? tack söta du!
    Jag fixar det imorgon
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2009-11-13 19:12:17 följande:
    God kväll   Här har vi druckit vin och ätit hemlagad pizza. Mums. Strax läggningsdags för barnen och Idol till mannens förtret Bubblan: kul att se dig. Otäckt det som hände. Skickar en stor KRAM Det här skulle jag vilja ha till Gustav i julklapp men det är ju så sablarns dyrt.  www.lekmer.se/ Smultron: du vet inte om det finns på Gekås när ni ändå pratar Gekås menar jag
    Finns på Gekås och kostar 369 tror jag eller runt den summan iaf
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-11-13 19:12:03 följande:
    KAn någon förklara för mig varför Lindex anser att velourbyxor är för flickor?
    Faktum är att Lindex har de flesta velourisar på flick och ett par på pojk, de från pojk är vidare i modellen. Men jag fattar inte heller grejen{#lang_emotions_undecided}Pojkar gillar ju också färg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15