Vi som shoppar danska barnkläder del 15
hmm jag gör så att jag åker till butiken, packar alla paket och SEN ringer jag förlossningen o kollar med dom...så kan jag ta det lugnt OM de nu vill lägga in mig...
Kom inte så jättemycket.
hmm jag gör så att jag åker till butiken, packar alla paket och SEN ringer jag förlossningen o kollar med dom...så kan jag ta det lugnt OM de nu vill lägga in mig...
Kom inte så jättemycket.
Ringde förlossningen o de tyckte det kunde vänta tills måndag när jag ändå hade läkartid...de hade fullt upp idag så jag skulle ändå få sitta där många timmar o vänta om jag åkte dit. O inget de kan göra åt det heller ändå, jag får bara vila (detta ord som jag hört i leda nu...)
Vet inte om jag ska berätta för sambon att slemproppen gått...han lär bli alldeles uppstressad o oroad o så är hela helgen förstörd...hans familj kommer ju imorgon. Är jag taskig om jag inte säger något till honom??
Känns så konstigt...brukar alltid vara jag som beklagar mig över sjukt barn hela tiden...nu verkar alla ungar vara sjuka utom mitt
Hoppas era små kryar på sig snabbt o att det inte är svinis!
Maia har idag bajsat TRE gånger!!! O inte minsta lilla tecken på astma, krupp eller allergibesvär. Pigg som en lärka o klättrar på väggarna efter en heldag hemma med tråkiga mamma...*pust*