Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

hmm jag gör så att jag åker till butiken, packar alla paket och SEN ringer jag förlossningen o kollar med dom...så kan jag ta det lugnt OM de nu vill lägga in mig...
    Kom inte så jättemycket.

Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 11:22:57 följande:
    Förstår precis hur du känner! Gör så om det får dig lugn av att ha allt klart När jag ändå har dig här så... Har min betalning kommit in?
    du ska få paket idag
  • Zvartaliljan

Ringde förlossningen o de tyckte det kunde vänta tills måndag när jag ändå hade läkartid...de hade fullt upp idag så jag skulle ändå få sitta där många timmar o vänta om jag åkte dit. O inget de kan göra åt det heller ändå, jag får bara vila (detta ord som jag hört i leda nu...)

• Zvartaliljan
    Damien och Adrian skrev 2009-11-20 15:24:45 följande:
    det här är hawaiibody - i konstig kombo med kossor haha! Damien som pyttis.
    vad heter detta printet då? Rainforest?
    http://www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpz617vo.jpg
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-20 15:30:59 följande:
    Ingen aning Men sååå fint- Lova invigde sin suit för ett par dagar sedan
    Denna suit är till lillebror till sambons fasa Men jag tycker den är ganska unisex, mycket grönt ju O killar kan väl ha blommor o papegojor de också...
  • Zvartaliljan

Vet inte om jag ska berätta för sambon att slemproppen gått...han lär bli alldeles uppstressad o oroad o så är hela helgen förstörd...hans familj kommer ju imorgon. Är jag taskig om jag inte säger något till honom??

• Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-20 15:34:15 följande:
    Såklart- alldeles för fin för att låta bli att användas tycker jag
    köpte den ju t.o.m efter jag fick veta att det var en lillebror {#lang_emotions_sealed}
  • Zvartaliljan

Känns så konstigt...brukar alltid vara jag som beklagar mig över sjukt barn hela tiden...nu verkar alla ungar vara sjuka utom mitt {#lang_emotions_surprised} Hoppas era små kryar på sig snabbt o att det inte är svinis!
    Maia har idag bajsat TRE gånger!!! O inte minsta lilla tecken på astma, krupp eller allergibesvär. Pigg som en lärka o klättrar på väggarna efter en heldag hemma med tråkiga mamma...*pust*

• Zvartaliljan
    Damien och Adrian skrev 2009-11-20 15:40:24 följande:
    ja D har haft den i 6-7 dagar nu i så fall, jag började få lite symptom för 1-2 dagar sedan. det som oroat mig är att Adrian känts varm i 4 dagar och dessutom kräkts kaskader - de kan ju göra det ändå men med D som kräks så.... hoppas nu nästan att det är den i så fall för då klarar de ju sig får man väl anta.... men orolig är jag. Vi ska nog vaccibnera oss så fort vi kan ändå - om man kan? håller tummarna för Emilio!
    Med Maia gick slemproppen 3 veckor innan hon kom...o visst har jag jävliga sammandragningar också men det har jag ju hela tiden o idag särskilt eftersom jag har Maia hemma så jag inte riktigt kan vila. Men jag tror absolut inte att det är någon förlossning på g precis NU...har läkartid på måndag för att kolla tappen så då kan hon väl göra en uppskattning på om jag klarar mig några veckor till eller om den är väldigt påverkad. Så tänkte vänta till efter det med att berätta för sambon...han oroar sig annars så lätt o det stressar upp mig ännu mer o ha honom vakandes som en hök över mig o som hoppar till bara jag ojar mig pyttelite...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15