Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JsN skrev 2009-11-26 13:42:04 följande:
    Vad är det för maxvikt på den?
    19kg tror jag det är
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-26 13:43:42 följande:
    DET var sjukt jag vill se en samlingsbild
    Ja jag håller faktiskt med, det är helt galet..
    Och en samlingsbild kan jag inte fixa- jag har räknat utifrån bilder i mitt galleri och minnet..Det var så jag lyckades missa en väder för vi har visst två.
    Men jag har blivit bättre på att släppa på grejer så nu kommer jag kunna skiljas från favvosarna också. Har ju insett att jag hela tiden får fler favoriter på listan
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-26 13:46:24 följande:
    Ja jag hade nog en dålig dag där För hon har bara 5 stycken i garderoben nu å så kan vi ju inte ha det Å jag har ju sålt på T för 1400.- och har 250.- tillgodo hos BoR så det blir inte så fasligt dyrt
    Billigt är bra{#lang_emotions_money_mouth}
    Buttelina skrev 2009-11-26 13:46:32 följande:
    precis som du konstaterade igår fm att du inte behövde fler lurvar
    Ja gud vilken dålig dag jag måste haft igår Inga fler lurvar*hemska tanke* Men å andra sidan så hade jag inte köpt någon om inte den blå hade funnits.

Sen köpte jag ju Hagenjackan och en Småfolkströja också igår kanske därför jag fick en släng av ekonomiskt tänkande för en stund
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-26 13:48:08 följande:
    äsch då ja jag får med nya favoriter hela tiden den jag köpte häromdagen är en ny favo
    Vilken är den nya favvon?
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-26 13:54:33 följande:
    en turkosblå med gula kantband  provkollektion
    Åh låter ju superfint{#lang_emotions_tongue_out} Bild kanske{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

Men vilken snygg lurv Butte och vad mycket fint du hittade- dina barn lär ju inte frysa om huvudet iaf

• Smultronhjärta

Åh jag har varit och hämtat in finfin post- Småfolkisar från Annacill och ett mycket speciellt brev som gjorde mig helt tårögd... Vilka fina människor det finns på FL

• Smultronhjärta

Hepp- nu är jag också vaccinerad och ynklig som jag är så fick jag ligga ner på båren för att det svartnade för ögonen så snart jag såg farligt avfallburken

Och..såg precis att jag har tappat 10 bud på T-min Småfolkströja som gick så bra

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-26 18:54:07 följande:
    Hoppsan då! Då kanske det räcker med 86 till Emilio? HAn är ju inte mer än 90 cm lång... Och 86 har jag ju hittat men trott varit för litet. Åååååå varför bor jag mitt i skogen?!
    Jag kan också kolla om du vill? Har ju ett fint sms som ger 25% på ett köp
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-26 20:06:19 följande:
    Oh det låter lovande!
    Låter som att det är läge att vidarebefodra sms:et till Solouniko
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15