Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-28 09:40:48 följande:
    Hej hej alla! Var några dagar sen jag visade mig nu tror jag. Fortfarande gravid... Har varit lite mycket tid på sjukhuset nu med pappa dock så datortiden har liksom försvunnit. Bara så att ni vet att jag inte gett upp på er . Ska se om jag hinner in till stan idag och köpa ny lurv, tänkte lyxa med en sprajlans till fullpris då jag har ett presentkort i lokala affären som ligger och bränner .
    God morgon!

Men lillebror har ju faktiskt skälig tid kvar att gotta sig
    Vilken lurv är du sugen på?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Men åhh vad tråkigt med alla butiker som lägger ner, först Funkybaby och nu Wiells hörna och det kommer säkert fler vid årsskiftet

• Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-11-28 11:57:48 följande:
    Jag borde putsa fönstrena men jag tog bara insidan. Hoppas att mörkret döljer Så det blir Ullared. Vi ska dit nästa söndag så vi håller också i slantarna. Är även jag sugen på hajtröja men shit vad dyrt! Funderar på om 92 fortfarande funkar. En del 92:or som han har är stora. Fast printen brukar vara ngt mindre...
    Jag tror att baby 92 mätte 35 från axel till ärmslut
  • Smultronhjärta
    söta kråkan skrev 2009-11-28 12:25:21 följande:
    trist..men dom pallade kanske inte finans krisen..själv handlar jag bara hos est ,llm,b&r och ajabaja. Tycker många mindre har så taskig service och seg leverans.
    Nä det ger nog inte direkt någon fet vinst att ha webshop.. Och alla mindre måste ju få en chans för att kunna överleva-det finns mindre som sköter sig exemplariskt också
  • Smultronhjärta

Tjo vad vi glöggar i detta huset medan balkongen blinkar som värsta bordellhuset
    Jag har hittat min favorit för i år:
    www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt&Butik=0&SokStrangar=GL%u00d6GG+OCH+GL%u00dcHWEIN%3aAlla+l%u00e4nder%3aAlla+storlekar%3a%3a%3a%3a%3a%3a

Smaskens{#lang_emotions_tongue_out}

• Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-11-28 16:15:37 följande:
    Myys
    Den finns som alkoholfri variant på Ica för {#lang_emotions_gravid}*gottgottigottgott*
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-28 16:21:02 följande:
    Halloj! Kikar in en snabbis medans man är vaken en stund.. J'drans vilken sjuka jag åkt på alltså.. Gått över 40 grader flera ggr dessa två dagar, hela kroppen känns som en stor inflammation och jag mår bara värdelöst. Måtte de gå över snart!! Öppnade paketet från Bor med nya Molosarna å på regnågetunikan e en söm lös mitt fram   Visst reklamerar man den? Oki om det suttit lite gömt, men mitt fram
    Japp-reklamera! Och testa att varva ipren och alvedon(som vid tandvärk)det kanske kan balansera kroppen
    Krya på dig{#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2009-11-28 16:49:04 följande:
    Nu är vi äntligen hemma efter en fantastisk shoppingdag! Har varit i Malmö där vi mötte upp med Butte och sen in till en leksaksaffärsutförsäljning! Har spanat på denna docka lääänge! Såå fin och dyyyr Men nu var det halva priset! Hela resan ner var det värt när jag fick min (ok då;) Bus docka) Hann säga ett snabbt hej till Trunken, lämna över liten kasse till henne och sen iväg till OTT, det måste man ju när man ändå är i Malmö under utförsäljningen eller hur? Är sååå nöjd med det jag hittade där! Sånt som jag missat/lagt tillbaka på salgen! *nöjd* På vägen hem körde vi inom Nikkis jobb Hi hi så förvånad hon blev när vi dök upp där, var värt omvägen för hennes min Och hennes fina fjärilsmålning i ansiktet *ursöt* Och nu har vi landat hemma! En kanondag helt enkelt Tack Butte för sällskapet idag!!! Och tack Nicki för efterrätten !
    Låter ju som en helt perfekt dag Vad var det för docka du köpte?
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-28 17:02:46 följande:
    HEJ Tjejer! Som jag saknat er!! Känns som evigheter sen jag va här inne sist. Det enda jag snappat upp senaste veckan är Smultrons krach, hoppas verkligen de går att rädda!! Å så smillas tapetsering.. å lite ny molo har jag tjuvkikat på men än så länge inte köpt något... Något annat vettigt jag borde veta!?

Molonews är väl det enda viktiga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15