Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-25 19:10:38 följande:
    åhh det tyckte jag med!! rackarna jag som köpte lurv igår
    Köp en till
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-25 19:18:58 följande:
    Jag föll pladask! Blir till att köpa lurv här...
    Ja jag föll också direkt{#lang_emotions_heart} Och tidigare idag satt jag och funderade på andra fäger på lurvar men istället så köpte jag en Hagenjacka Maken trodde att jag har slagit i huvudet eller nått när jag kom hem med en lurv trots allt idag{#lang_emotions_innocent}
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 19:14:34 följande:
    Godkväll. Snälla sambon kom med laptopen Är lite piggare nu efter att ha sovit hela dagen men ändå ganska yr...mitt blodtryck är jättehögt trots vilan så jag ska nu försöka hålla mig över natten så de kan ta en ordentlig urinodling imorgon. Fy det som trycker så mycket neråt så jag är kissnödig var 10-20 minut... Slemproppen rinner det av hela tiden men värkarna kommer bara var 20 minut ungefär. De kollade tappen i morse och då var den 2,8cm, i måndags var den 4,7... Sänkan tyder på någon infektion...kanske har någon urininfektion eller nåt som jag inte känt av som orsakat detta krångel. Nu är jag iaf beordrad strikt sängläge...får bara gå upp för att gå på toaletten...är väl lättare att hålla detta här, vore jag hemma så är jag ju så där hopplös som inte kan lyda för jag blir så rastlös...är superrastlös nu men här är jag ju ständigt övervakad Har fått en Betapredspruta som gjorde djävulskt ont o de upplyste precis om att jag ska få en imorgon med...skrämmer mig ganska mycket att de anser att jag behöver dom...för då kan de ju inte ha mycket tilltro att han ska stanna länge till...
    Håller tummarna{#lang_emotions_flower} Vilket tur att du har datorn att fördriva tiden med iaf
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 19:27:29 följande:
    ja utan datorn så DÖR JAG!!! Näää jag är inte alls hooked vid den här maskinen och fl-beroende...nä då Hmm undrans om man inte ska shoppa lite nytt småfolk för o lugna nerverna lite Får ju inte stressa men är ju sjukt orolig förstås o vad lindrar oro bättre än shopping
    Det tycker jag att du ska Finns inget som lindrar så bra som shopping
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-11-25 19:35:10 följande:
    Godkväll girls. O Smultron, vart shoppade du den nya lurven? *nyfiken* Idag har vi varit i Jkpg, tagit kort till tidningen, shoppat julaftons klänning till Meja, en massa fiskar och dom sista julklapparna Vi har precis kämpat med vårt syskonkort som vi ska ge bort i julklapp, efter 79 misslyckade bilder lyckades vi få en som var gaaaanska ok även om inget av barnen ville kolla in i kameran
    Stans danskaaffär- Mello!
    Hon höll på att packa upp de nu ikväll
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-11-25 19:44:18 följande:
    Ah, där har jag ju varit ju :) Var det bara lurvar eller kläder också? Har typ noll koll på vad som ska komma och när.
    Jag tror bara att det var lurvar idag..
    Denna lilla affär som jag inte har varit så förtjust i förut börjar nu klättra på min skala- först får jag handla på krita och sen får jag lite rabatt-alldeles tillräckligt för att jag ska fatta tycke
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-11-25 19:52:52 följande:
    Vid reklamation, vem har ansvaret för paketet? Alltså när jag skickar tillbaka en vara som skall reklameras. Om paketet försvinner på vägen, är det mitt fel?
    Tror nog att det faller på dig..men visst skickade du rekommenderat?
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2009-11-25 19:56:23 följande:
    Någon som har tips på bra idéer hur man underhåller en 17 månanders tjej på en låååång flygresa?? Tar tacksamt emot tips....
    Bärbar dvdspelare
  • Smultronhjärta
    ÖNadja skrev 2009-11-25 20:03:29 följande:
    tänk att det är i denna tråd man vänder sej med alla sina funderingar.. =) OT..men ja har hittat en begagnad Carena syskonvagn som med frakt kommer att kosta 3000 kr, är det ett bra pris tycker ni? Nypris i sverige ca 5500 kr och nypris finland (inkl frakt) 4200 kr. Kan tillägga att den kommer att användas flitigt under barmarkshalvåret..
    Ingen aning-tycker du ska köpa en P&T

Har du stoppat denna i minnes?
    www.tradera.com/jattesot-body-suit-pyjamas-fran-Molo-size-62-Helt-Ny-auktion_102749347
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2009-11-25 20:14:49 följande:
    hjälp tjejer!! jag fick min första riktiga lön + lite semdagar idag på 3,5 år.. !! sååå.. nu behöver jag nåt kul molo!! tips tack!!!
    Nya lurvar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15