Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-11-25 11:53:06 följande:
    Missade du min leaf-röst?
    Japp Men Max har ju tre turkosa lurvar,en grön,en blå och en grå-det är nog dessa som kommer passa i vår.Det är därför jag tänkte att Fire skulle sälla sig bra i den skaran{#lang_emotions_sunny}
    Jes sica skrev 2009-11-25 11:54:43 följande:
    Måste tipsa om denna fina:www.tradera.com/Smafolk-troja-med-lejon-strl- ...Ett av mina absoluta favoritprint från Småfolk Uuunderba, K har den i 86/92 den har han kunnat ha sen han var runt året då den precis kom. Nu börjar den bli för liten dock
    Hur fiiin som helst- jag har bunkrat den två storlekar upp här hemma,och den lila också
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-25 12:04:27 följande:
    Men leaf är ju spygrön, inte turkos ... Kantbanden kan du ju inte fälla så. För då fick jag ju en lila till nu. Jag som var så nöjd med mitt gråa köp . Så oki, då beställer du från AjaBaja iaf, var ju attans att jag betalade i tid, hade ju varit gott all slippa den frakten dubbelt  . Känns ju dumt att beställa från LLM när deras rea är sämre (med undantag om nåt inte finns på andra stället så klart ):
    Jag som placerade poison närmare spya än leaf men nu när du säger det så är den nog grön som i spygrönt
    Jag tycker du gjort fiiinaste köpet- hade det inte varit för att Stoffe är så känslig om pojkigt/flickigt så hade Max också haft en sådan- underbar ju
    Äh jag ringer dit och pratar lite så får vi se vilken det blir{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta

Dumt dumt dumt- ringde maken och fick tillbaka ett "Nej Linda-vi behöver inte fler lurvar". Enda gången jag tilltalas vid förnamn är när jag har gjort något dumt eller när det är allvar

Så nu har jag köpt en jacka istället

• Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-25 12:31:09 följande:
    Och den sa du inget om då eller ? Länk!
    Nope
    En ny Hagen blev det:
    www.ajabajakids.com/shop.asp&item=6473
    melizza skrev 2009-11-25 12:33:05 följande:
    *ASG* där gick hans gräns helt enkelt eller??
    Ja han råkar tycka att det är väl lurvigt i hallen allt som oftast{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-25 12:53:30 följande:
    LINDA!!!!!!!!!!
    Hahaha Är det inte den ena så är det den andra
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-11-25 13:34:24 följande:
    Hej flickor! Fick sms från Liljan. Hon hade inte öppnats ngt mer, men tappen hade blivit 2 cm kortare på bara några dagar. Hon är inlaggd och beordrad sängläge och har fått spruta för att skynda på mognaden och Lillens lungor....
    Säger som Everlonn-kortision brukar indikera att det mkt väl kan vara på G..

Hälsa från alla oss att vi håller tummarna{#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-11-25 15:23:10 följande:
    Tipsar om lite Småfolksrea här www.busfrot.se Vi blev en lastbilströja rikare, den blir nog poppis
    Grattis

Jag tänker inte ens surfa in och kika efter mitt köp av jacka tidigare idag
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-25 18:02:56 följande:
    Men vad trist. De två ggr jag har handlat där har de varit supergulliga, men sånt här är ju verkligen trist att höra. Pratade precis med Smultron som varit inne i lokala butiken. LURVAR hade anlänt!!! Mörkblå med lime Rosa med lila Grå med rosa Grå med blå Grön med blå Hon kan nog redogöra mer, men i lag var de ganska lika de i våras med undatag av den förstnämnda .
    Ytterligare en blå med mörka kanter
    Lila med gröna kanter

Med undantag för att amningshjärnan har blandat ihop något kantband

Jag köpte den mörkblå Som maken tyckte var jättefin
  • Smultronhjärta
    Tasha78 skrev 2009-11-25 19:02:40 följande:
    oj så fin lurv
    SmillaMilla skrev 2009-11-25 18:31:43 följande:
    Åhhh låter fint! BILD!
    Ja jag gillar den Den var den enda som kändes "ny" tycker jag, de andra påminde mycket om lurvarna från i våras/höstas-fast inte lika starka färger.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15